Omg at Detroit. Is dat nou same huis zowat als van die paps in Heavy Rain haha? Spidey looks dope, villain niet, Last of Us weinig over te zeggen en die game van Sucker Punch is hypeeeee.
Staat letterlijk in de beschrijving dat het nog steeds "very much about Ellie and Joel" is Was na vijf minuten al meer invested in het verhaal dan in sommige films van 90 minuten! Kan niet wachten. Game van Sucker Punch ziet er ook vet uit. Detroid ook fucking dope. GoW fucking gruwelijk. It's a good time to be a gamer.. Sent from my MI 5s using Tapatalk
Naughty Dog heeft aangegeven met de trailer nadruk te willen leggen op andere personages. Ellie en Joel keren zeker terug!
Ja, trailer got me hyped instantly. Is van de makers van Infamous wat geen slechte game was imo. Aan deze titel werken ze al heel erg lang.
November PS+: Worms Battlegrounds (PS4) Bound (PS4/PS VR) Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR) R-Type Dimensions (PS Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (PS Dungeon Punks (PS Vita & PS4) Broken Sword 5: The Serpent’s Curse [Ep. 1 & 2] (PS Vita)
Waarom zie ik in mijn store geen worms e.d.? Zie alleen metal gear solid, amnesia en nog wat prut staan.