"What specifically is your development team doing to enhance The Witcher 3: Wild Hunt for Xbox One X? With the additional power of the Xbox One X, we are able to deliver The Witcher 3: Wild Hunt in 4K, while providing numerous visual tweaks such as higher-quality shadows, ambient occlusion & texture filtering, as well as higher resolution textures, and an all-around performance boost. How do these enhancements impact the gaming experience, and why did your development team choose to focus on these enhancement areas? Beautiful visuals are one of The Witcher 3: Wild Hunt’s standout features, breathing life into the game’s open-world full of places to see, secrets to uncover, and adventures to embark on. When enhancing the game for Xbox One X, we wanted to use the additional power of the console to deliver an even more visually stunning experience. When playing the game on Xbox One X, The Witcher 3: Wild Hunt’s visuals are sharper and the overall presentation more vivid than ever before on Xbox. How do you expect fans of The Witcher 3: Wild Hunt will respond to seeing/playing it on Xbox One X with these enhancements? We think Xbox users who haven’t played The Witcher 3: Wild Hunt or who are looking to relive Geralt’s final adventure on the new console will be happy to see what we’ve achieved with the game’s visuals on Xbox One X."
Ja prachtig hè Het laatste stukje is ook zo mooi. "We think Xbox users who haven’t played The Witcher 3: Wild Hunt or who are looking to relive Geralt’s final adventure on the new console will be happy to see what we’ve achieved with the game’s visuals on Xbox One X." Het enthousiasme druipt er vanaf...
Mjah, ze zijn al 2 jaar klaar met die game ofzo, dus de update is prima nieuws voor mensen die de game hebben of nog willen, maar bij de studio zelf gaan ze daar natuurlijk niet meer fucking hyped over doen. Zou ook een beetje overdreven en raar zijn. Game kost trouwens peanuts tegenwoordig en ik heb de DLC nog niet voor PS4, dus als ik straks een XBO X heb koop ik daar de GOTY wel voor.
Same. Schaam me er eigenlijk een beetje voor Denk keer of drie tot die Red Baron gekomen en daarna gekapt. Een keer gehaald tot volgende gebied, maar zag toen zoveel Questmarkers en shit dat ik uit pure paniek in de hoek ben gaan zitten huilen Sent from my MI 5s using Tapatalk
Das nie waar. Heb genoeg open world rpg's helemaal kapot gespeeld... Sent from my MI 5s using Tapatalk
Ik ook.. Is misschien wel mijn favoriete genre zelfs. De slow pace en dark fantasy van The Witcher ben ik niet echt een fan van. En wat ik altijd raar vind hoezo beweegt alle vegetatie alsof er altijd windkracht 12 staat?
tW3 staat bij mij ook nog gewoon in de backlog hoor. Moet zelfs deel 2 nog spelen. Ik weet het, ben erg.
Mwah valt wel mee. Je kan misschien iets meer diep gaan met The Witcher. Maar is totaal niet nodig. Als je gewoon van de wereld wilt genieten, de story zelf en toffe quests. Dan kan je prima lekker spelen.
Neem zo'n Bloody Baron quest. Daar ben je paar avonden mee bezig. Dat is irritant als je maar een paar avonden in 2 weken hebt. Bij AC heb je veel kortere missies plus je komt veel sneller in de gameplay.
Ugh, The Witcher 3. Staat ook al twee jaar op m'n backlog. Zelfs de DLC laatst gekocht in de aanbieding. Ooit ga ik die game spelen..
Hier ook ja. Heb het nu ook opgegeven en hou het voorlopig wel alleen bij Fallout en The Elder Scrolls games qua RPG's Heb het intussen ook al iets van 5x geprobeerd, maar telkens heb ik niet meer de neiging om verder te gaan. Ben steeds tot The Bloody Baron missie gekomen, maar na een tijdje verlies ik toch weer mijn interesse. Ook vind ik bijvoorbeeld de combat ook echt 10x niks en eigenlijk ben ik ook helemaal niet van de fantasy games (uitzondering dan met The Elder Scrolls games) Fallout en The Elder Scrolls games kan ik wel blijven spelen en heb ik ook meerdere keren uitgespeeld. Maar die games vind ik ook wel anders en speel ik ook anders. Die spellen zijn echt gemaakt om gewoon lekker rond te lopen en te exploren. Je hoeft geeneens de main quest te doen, maar gewoon lekker zelf je verhaaltje verzinnen tijdens die uren rond exploren.