Over dat voorgaande delen kan ik niet veel zeggen aangezien de laatste AC van mij AC3 was, maar ik vind ze hier in ieder geval leuk om te doen en niet aanvoelen als repetitief of saai (op 45% van de game momenteel).
In de woorden van @Gakkie : Niet die kut grappen in games topics, die bewaar je maar voor The Green Mile.
Nee natuurlijk niet, maar antwoordde het in de gedachten aan een eerdere post van @Gakkie . Het is wel een beetje vervelend als game topics dit soort zure opmerkingen krijgen. Vechtpartijen zijn voor The Green Mile, binnen de grenzen van het toelaatbare uiteraard. Nieuws topic is immers ook één grote burn topic geworden, maar het is geen game topic en games topics moeten we vrij proberen te houden van dit soort ongein. En ja, weet dat je nu niet echt serieus met je erachter, maar anders gaat Recka er straks mee door. Het moet maar eens een keer ophouden dat die jongen iedere keer vakanties krijgt van de mods. Hij leert het maar.
Soms Jorrie, soms, kan ik je echt wel wurgen, ook al is dat wederzijds denk ik. Toch maar weer on topic: Siwa bijna helemaal klaar. Kampen waren erg makkelijk vrij te spelen, woestijn gedeelte in Siwa is enorm. Paar kleine missies denk ik nog en dan verder. Vind het overigens wel raar dat mijn game nu aangeeft dat: Spoiler Die gozer uit de opening, met die kale kop, uber slechterik, dood is. Ik heb niet eens een kill hoeven maken, maar volgens de game is hij nu dood omdat ik in Siwa ergens aan het verkennen was er een filmpje startte en nadat ik weer kon spelen was mijn doelwit, wat volgens mij de main bad guy had moeten zijn, in eens dood, althans volgens de lijst met doelwitten. Beetje vreemd, kan toch niet zijn dat hij nu al dood is in het verhaal?
Ha wtf zit je daar nog? Spoiler dat is je eerst kill he, dat gebeurt in het allereerste filmpje van de game . Beter opletten. En dat is echt niet de main badguy gast.
Echt super relaxed. Elke dag dat ik thuis kom van werk heeft mijn vrouw allemaal sidequests gedaan en leer/skin/brons etc verzameld. Nu al 6 gebieden volledig aferond en alles wat je er kon doen gedaan. Lvl 24nu en bijna alle tools/armor volledig geupgrade! Vette game hoor trouwens. Je word alleen wel snel OP (ook zonder armor upgrades)
Kun je die Papyrus Puzzles het beste voor later in de game bewaren? En waarom zie ik op de map foto locaties van andere.. Maakt die map onoverzichtelijk.
Ik wil trouwens ook wel weten hoe je dat kunt uitschakelen. Ik hoeft niet weer de zoveelste kut selfie van een @SHiZ NL of een @Hybrid te zien alsof het vrouwen zijn op een dance event.
Papyrus rewards zijn op lvl dat je op het moment zelf ook bent dus in dat opzicht kun je ze beter later doen.Gezien je toch iets van 12 puzzels hebt heb ik er gewoon wat tussen door gegaan omdat je toch niet alle 12 items later nodig hebt Als het goed is kun je middels d-pad omhoog de foto's uitzetten als je op de wereldkaart kijkt
Ah, thanks. Dan bewaar ik er een aantal. Van de D-Pad klopt, maar even later staan ze er weer.. Ff zoeken of je dat niet permanent uit kan zetten.
http://www.xboxworld.nl/artikelen/prijsvraag/assassins-creed-origins-goodiepakket/ Vandaag is de laatste dag om te reageren, boys! Wie nog kans wil maken, moet dus voor 23:59 nog een reactie achterlaten
Mja heb zo een geinig schildje met sleep effect en die kun je gewoon upgraden. Dat is wel een handige optie trouwens, zo kun je je favo wapens altijd meenemen.
Wel vrij kostbaar want als ik mijn legendary gear wil upgraden kost mij dat iets van 4k per item (voor 3 of 4 levels upgraden) Ben nu zelf lvl 20 en heb iets van 10k aan geld (en heb nooit echt iets gekocht dan paar keer wat upgrades)
Ik heb nog niks uitgegeven haha. Ben ook lvl 20 en nu 18k ofzo, en dan dismantle ik al mn wapens ook nog :/