1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Dacht ik al. Vreemd En jammer want dat is de mode die ik nog een beetje beheers. De rest gaat me effe 1000 lichtjaar te snel. Zal de leeftijd zijn denk ik. ;)
     
  2. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist de Campaign uitgespeeld. Uiteraard veels te kort, maar veel beter dan ik had verwacht! Graphics zijn goed en verhaal is goed. Vette missies en lekker veel actie!
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Moet zeggen dat ik me echt door moet worstelen. Dat lange Amerikaanse gezever tussendoor,.... brrrrr. Ook niet echt fan van die knoppen combinaties die je moet uitvoeren tijdens een filmpje. Kwestie van juiste knopje en voegt niet echt iets toe.

    Kortom,... hopelijk vermaak ik me straks meer met het multiplayer gedeelte.
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Weer regelmatig foutcodes bij het inloggen op multiplayer ik vind het echt schandalig.... en dat stuk met ze allen voegt niks maar dan ook niks toe wil gewoon een ouderweste lobby niet deze prutszooi
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jup, mee eens. Headquarters had echt niet gehoeven. En met 48 man op zo’n klein stuk waar niks te beleven is, krijg je ook nog eens dikke framedrops op je scherm.

    Vind de multiplayer wel weer vermakelijk. Gewoon lekker knallen met weinig tot geen bullshit deaths, toffe wapens en redelijk goeie maps. Ik vermaak me voorlopig wel :)
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dit is pas een review!



    Shit is zo slecht, niet eens een pirate download waardig.. :+
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Volgens mij vind ie de game niet zo goed:+:lol:
     
  8. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Nog steeds drama online.......niet te geloven
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind het op het moment juist wel meevallen. Game vinden gaat een stuk sneller dan gisteren.
     
  10. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Nou ik word er na elk potje uitgegooid en nu krijg ik weer een error code.....2 uur spelen en 2 a 3 potjes kunnen doen. Mijn headquarters is ook nog steeds leeg. Schande.......ter compensatie iedereen de Carentan map geven..........
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, eens... Het allemaal nog erg buggy op het moment. Kan best dat ik er vanavond ook weer last van heb. Maar eerder vandaag liep het bij mij gelukkig redelijk. Als het dan werkt schiet het toch wel lekker hoor. Gaat voor mij allemaal net wat te snel en ik ben ook niet goed, maar toch leuk :)
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Man man man geen touw aan vast te knopen deze game. De connectie issues met party's is ongelofelijk slecht. En in game gaat ook nergens over. Krijg ik dikke hitmarks op een kerel, draait hij om en schiet hij mij dood. Kijk ik de killcam, word hij niet eens geraakt.

    Of als je op een sniper schiet en je krijgt hitmarks en word alsnog door je kop geschoten, en dan ziet dat hij gewoon niet geraakt is in de killcam. Wat een pauper zooi. Leuke game maar toch kan activision het weer verneuken. Zou hem nog zeker niet kopen als je twijfelt. Wacht maar tot de kinderziektes eruit zijn
     
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Precies dit dus.........
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ieder jaar dezelfde posts haha.
     
    den3004, Korkss, Rampage en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Toch mooi dat als je nu CoD2 speelt dit allemaal geen probleem is. Maar nu, 12 jaar later, kun je amper een lobby joinen. Echt knap.
     
    Pride vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Laat me raden, ze hebben nog steeds dat P2P verbindingsgedoe?

    En dat afschuwelijke lagcompensation? 8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Paar jaar geleden nog COD 2 gespeeld. Blijft een erg toffe game, zeker als je bedenkt dat ze nu nog delen van dezelfde enige gebruiken. Als je dan nagaat dat die game in 2006 uit kwam en ongeveer 2 jaar minimaal in ontwikkeling was, dan is de engine dus zeker van 2004.

    De hele top bij Acti moet gewoon ontslagen worden, net als het team achter de uitgave van deze games.

    Toen ik gisteren Utah Beach in de SP op rende, voor zover mogelijk en voor zover het Utah Beach was, was ik er na een halve missie ongeveer als helemaal klaar mee. Kut geluid, vijanden die doodgaan alsof het echt nog 2006 COD 2 is, letterlijk en figuurlijk.

    Ik had net al een dikke rant post gemaakt, maar concept weer verwijderd. Ik probeer rustig te blijven, maar deze game is alsof je de clit van Paay flink kietelt en onder pist, waarna hij compleet droogvalt.
     
    Reckuuza, den3004, SPELVERZIEKER en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De berichten omtrent deze COD zijn daarentegen wel positief. Als het eenmaal werkt, dan werkt het goed en heb je nagenoeg geen problemen. Jammer genoeg is er geen rekening gehouden met een stabiel platform om op te spelen :+
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Mijn maandagochtend had niet mooier kunnen beginnen.. _O_:lol:
     
    Marcelinho_NL en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    19 euro ... dat vind ik wel de moeite waard :)
    Ben benieuwd. Vanavond even proberen. Servers schijnen nu OK te werken.
     

Deel Deze Pagina