Ja en ik heb de game voor 18 euro bij inlevering van 2 van deze waardebonnen: Spoiler Zo ken ik er nog wel tien. Je betaalt dus geen 19 euro he chef.
D'oh. Is een wassen neus ja. Titanfall 2 en GTA deed ik toch al niet meer Laat mij even in de illusie dat het me 19 euro heeft gekost godver
Haha gamemania idd, lever 2 goed verkoopbare games in en betaal nog bij voor n nieuwe game. Ze acceptere ook alleen easy to sell titels
Klopt, maar de schandalig lage biedingen die sommige bijvoorbeeld op Marktplaats vragen rechtvaardigen het een klein beetje imo. Ik kreeg laatst nog 25 euro voor een oude game omdat ik vaste klant ben daar zo onderhand. Te lui om te gaan handelen via internet. Iemand WW2 voor de One overkopen? 42,50 inclusief verzending.
Prima, PM je gegevens maar @Suleyman . Ik zeg er wel bij dat die voor de One is, er geen codes bijzaten en ik het foldertje wat er in zat al in de prullenbak heb gedaan. Er zat ook geen boekje bij, zelfs niet in game. 35 inclusief en ik regel nog deze week dat die bij je komt. Kan niet garanderen dat hij morgen al op de bus gaat, tenzij je bij de ING zit net als ik. De rest wil ik via PM afhandelen, dus laat je gegevens maar komen. Ik stuur de game pas als het geld binnen is. Ik sta op de trusted list, ook dat kan je nakijken op de bazaar. Ruilen tegen de One versie van South Park TFB doe ik niet, ook al wil ik die game wel graag.
Je hebt PM. Gelieve geen geld over te maken als je geen telefoonnummer meestuurt per PM. De mijne is in de PM ook bijgevoegd.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Voor jou maak ik wel een uitzondering hoor. @Suleyman heeft nog niet gereageerd terwijl die de hele avond online was.
En deze gaat ook weer op Marktplaats. Was blij dat ze eindelijk weer “back to basic” gingen; en de opzet van het spel zelf is prima. Alleen als iedere tegenstander mij continue een halve seconde tot seconde eerder ziet is de lol er gauw af. Ik ben lig al voordat ik de hoek om ben Zelfs als ik even bij een objective lig te campen/defenden aimend op een deuropening, kunnen ze doodleuk rustig naar binnen wandelen om me te doorzeven. En niet 1 potje... maar continue. Heb ook niet het vertrouwen dat hier verbetering in gaat komen. Meh, ik mis the good old days...