DLC krijgt goede cijfers! Fijn voor de mensen bij GG en voor ons de gamers natuurlijk. Ik wacht nog even maar ga het uiteindelijk zeker halen.
Damn, is die DLC er nu al Wilde de base game ook ooit nog eens uitspelen maar om de een of andere reden klikte het na een uur of 10 spelen nog steeds niet met deze game
Ben blij dat ik begin dit jaar weinig gekocht heb. Heb sowieso een shitload aan games die ik nog speel/moet spelen, waar afgelopen week o.a. Mario, PES2018 en AC Origins is bij gekomen, en toppertjes als deze (en Nier, Persona, Nioh, etc) haal ik dan straks mooi uit de budgetbak met hun complete editions...
Dit hier dus ook, ik weet niet wat ik van de game moet vinden. Ik vind hem eigenlijk een beetje saai.
Vond en vind het een geweldige game maar of ik er nog DLC bij zou kopen? na een game uit te hebben gespeeld ben ik er meestal wel klaar mee. geldt niet voor racegames natuurlijk.
“Kan de content niet gebruiken. De content heeft zijn startdatum nog niet bereikt.”” Het is toch echt 7 november.
15-20 uur inderdaad. Zal ik er wel 30 over doen. Ik geniet altijd teveel van onzinnige dingen in dit soort games.
Eerste indruk is erg positief, lekker om weer in het wereldje te stappen. Eerst gevechten waren meteen stuk zwaarder ondanks level 50.
Dit is een game die ik heel graag vet wil vinden. En ik vind hem ook vet. Maar ik kan het nooit langer dan een uur spelen. Wordt erg snel boring. Omgevingen zijn ook zo saai. Ligt het aan mij of hebben meer mensen dit ? Heb hem dan ook nog steeds niet uitgespeeld (en ik heb de game sinds day 1). Gevechten zijn wel intense en gameplay- en graphics wise is het echt top notch. Maar op de één of ander manier blijft het gewoon niet boeien.
Hier ook niet. Kan echt genieten van de omgeving en vergezichten. In het nieuwe gebied ook vet om door een sneeuwstorm te marcheren en naar het noorderlicht te staren. Kan ik mijn reis naar het noorderlicht ook van bucketlist halen.
Zo, gekocht. En damn....mijn eerste twee encounters met Scorchers deden me weer ouderwets zweten. Pittig! Gaaf, want aan het einde van de originele game was ik de uitdaging een beetje kwijt.
Fire en Iceclaws zijn helemaal pittig. Vond de missie ''The Forge of Winter'' in de DLC zwaarste van HZD tot nu toe. Vind de nieuwe wapens in de DLC erg tof, vooral de improved Icerail!
De ijskoude uitbreiding voor Horizon Zero Dawn genaamd Frozen Wilds krijgt overal goede kritieken, ook van ons. Ontwikkelaar Guerrilla Games heeft uitgever Future Press gevraagd om een officiële gids te maken. Het eindresultaat beslaat 200 pagina’s, is 208 MB groot.. en is tijdelijk gratis te downloaden via deze link. De servers van Future Press hebben het erg zwaar, dus een beetje geduld is wel noodzakelijk.