Ziet er goed uit zeg! Hopelijk reageren de traffic cars een beetje normaal nu ipv als losse flodders die zomaar links en rechts gaan zonder rede.
Ja, ziet er zeker goed uit. Ik heb er ook zin in Inmiddels heeft men de map ook vrijgegeven. https://www.ea.com/games/need-for-speed/need-for-speed-payback/fortune-valley-map?isLocalized=true Plaatje delen gaat even mis, dus dan maar een link
Ergens gelezen dat de EA Access versie vanaf 2 of 3 november te spelen is. Maar is maar mogelijk om de eerste 2 chapters te spelen en voor de rest alleen maar de Mp modus.
Je kan hem 10 uur lang spelen, zoals bij eerdere games via EA acces. EA acces kost 4 euro voor een maand. Ga hier wel gebruik van maken denk ik.
Voor degene die EA ACCES heeft, NFS Payback is nu 10 uur gratis te spelen. Ik weet nog niet helemaal wat ik van de game moet denken, moet er denk ik nog een beetje inkomen. Het verkeer doet soms zo raar, gaat ineens vol op de rem staan en dat is mega irritant wanneer je aan het cruisen bent. Auto's rijden blijkbaar ook gewoon door rode stoplichten, waar zijn dan die stoplichten voor... -_-
Bijna nergens, maar toch verkoopt het goed genoeg om er mee verder te gaan voor EA. Ben zelf wel redelijk wijs altijd met deze serie. Deze NFS komt er bij mij ook plus het feit dat ik de vorige NFS erg goed vond.
Dit meen je serieus? Ik vond het de grootste aanfluiting ooit. Customizing was top Gameplay was flop Had zeker voor een game die zo nauw verbonden is met de "Car-scene" heel veel beters verwacht. (Speedhunters.com is namelijk ooit ontstaan bij het team van NFS)
Smaken verschillen ik vond de gameplay gewoon goed. Customizing was goed, grafisch goed, dus verder veel plezier met de game gehad.