Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu nog even een goede vergelijkingsvideo zoeken m.b.t 1080p en 1080p Supersampling ...

Anyone?

2. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Zit je nu, ondanks je drang om te kopen, op elke mogelijke manier een excuus te zoeken om hem niet te hoeven kopen?

Hop naar de winkel en kopen dat ding.

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Neuh hoor, Bol.com levert 'em vrijdag :) Wil alleen even weten of een 4K TV er ook nog bij besteld moet worden ... *fml

CrazY vindt dit leuk.
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sowieso. 4K HDR OLED. Jeweetzelluf.

MAD 1976 vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm ik ben zelf niet zo lyrisch over HDR.

Ik hoop overigens wel dat meer spellen of voor betere textures of voor 60 fps streven als ze games voor de X maken. Met Tomb Raider was het echt een lastige keuze, maar uiteindelijk op de 60fps gedaan en daar kunnen graphics uiteindelijk niet tegenop.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De scorpio editie binnen gekregen. Nog niet aangesloten, verwacht ook geen enorm verschil omdat ik op dit moment nog geen 4k tv heb. Wel even half uitgepakt en wat mij meteen negatief opviel is hoe goedkoop de scorpio controller aanvoelt. Even vergeleken met wat andere Xbox controllers en het lijkt echt of ie gewoon minder goed in elkaar zit. Misschien pech, misschien iets specifieks voor de scorpio versie.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Huh? Scorpio Controller? Sinds wanneer hebben ze iets aan die dingen veranderd? Volgens mij is het intern wat steviger dan voorgaande controllers ... maar een echte overhaul heeftn iet plaats gevonden.

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Zonder batterijen voelt ie ietwat lichter als een oudere controller (ook zonder batterijen uiteraard). Het lijkt wel een ander soort plastic. Ik merk ook dat ik de randen veel meer voel/scherper zijn. De face buttons hebben ook een beetje dat goedkopere controller klik gevoel/geluid. Vergeleken met b.v de unsc controller. Heel raar...

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Maar je behoort toch met een Elite controller te gamen ? :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind controller just nice. Had de "oude" controllers nog. En niet deze geupdate. Vind de texture grip op de achterkant wel fijn. Verder lijkt die kleiner maar dat zal wel niet zo zijn.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind de controller ook fijn! Ook mooie bijkomstigheid is de Bluetooth zodat hij wireless aan Windows 10 gekoppeld kan worden.
    Gebruik ik m'n Bootcamp partitie op de iMac ook nog eens. :+

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Sowieso die grip is wel nice, Star Wars Battlefront 2 is ook te downloaden met ea accses, prima proef game.

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik blijf het zonde vinden dat er niet een versie uit is gekomen met de elite controller. Dat had ik echt een prima bundel gevonden ook al was die 50-75 euro duurder.

Alexknl en Rampage vinden dit leuk.
  14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Maar hebben jullie dan de scorpio edition controller of de xbox one x controller? Kan natuurlijk zijn dat ik net één heb die een uitzondering is.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Normale Xbox One X. Niet de Scorpio.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gemiste kans idd om zo'n Premium apparaat te promoten.

17. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    En 'maar' 1TB, lijkt me weinig voor games met 4K ondersteuning. Je zit toch al snel op 100gb per game met die 'enhanced for Xbox One X' games bijvoorbeeld. Of valt dat wel mee in de praktijk.

18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb er zelf een externe 2TB aan hangen en dan is 3TB voor mij genoeg. Ik heb enkele multiplayergames erop staan voor als er vrienden komen en verder speel ik toch nooit meer dan twee singleplayertitels tegelijkertijd. Maar ben het wel met je eens dat 1TB dan net te weinig is, maar het is ook maar net hoeveel games je tegelijkertijd geïnstalleerd wil hebben staan.

19. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Ik kan alles beamen wat hier al gezegd is. Heb de XOX sinds dinsdag binnen en heb er nu 2 avonden gamen opzitten. Ik game op een 4K HDR. Ben begonnen met Forza 7, die speelde ik al sinds de release op de og Xbox. Daar vond ik het er al helemaal niet verkeerd uitzien, maar de eerste keer op de XOX is een groot verschil. Retestrak superscherp plaatje, met name de omgevingen dichtbij en veraf, zó clean en scherp. Toch was Forza 7 niet de game waar mijn bek compleet van openviel. Dat was namelijk AC Origins. Ook die game had ik vorige week al eventjes 10 minuutjes op de oude Xbox gespeeld maar was er snel mee gestopt want kon het niet aanzien zo blurry en washed out het er uitzag. Had namelijk van te voren wat 4K gameplay op de XOX gezien, was er dus snel mee gestopt. Toen eindelijk dinsdagavond op de XOX gespeeld. Wouw!! Het verschil is echt gigantisch. Wederom retestrak, en de HDR effecten zijn ook prachtig. De ondergaande zon in het avondrood, fenomenaal. Gisteren ook nog even Project Cars 2 opgestart. Ik verwachtte niet zo'n gigantisch verschil eerlijk gezegd, maar ook hier: Wouw. Gewoon 10 keer scherper, en snellere laadtijden. Moet nog aan Gears 4 beginnen, ROTTR wacht en Wolfenstein 2 zit zelfs nog in de seal. Kortom, it's good to be a Xbox X gamer.

En ow ja, ik vindt de controller ook heerlijk. Kwam nog van een oude af en door die andere grip op de nieuwe krijg ik minder snel van die zweethandjes. Heel fijn.

20. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Nice.......maar ik heb niet genoeg doekoes voor een xbox x en 4k hdr tv......wat nu? ;(

Deel Deze Pagina