Vind ik zelf meer dan prima. Het is een game die men eigenlijk alleen/voornamelijk voor de MP speelt, en natuurlijk erg tof dat ze er een SP in hebben gegooid en kijk er ook zeer naar uit die te spelen, maar ik vind 5-7 uur goed. Niet te lang, niet te kort. Ben persoonlijk voornamelijk benieuwd naar de co-op modes, en uiteraard vooral 'Conquest', wat in Battlefield eigenlijk de enige echt toffe mode is...
Campaign is tegenwoordig niet lang meer. Het MP gedeelte van een game geeft het replayability Deel 1 was leuk maar kwa content erg bagger. Ben heel benieuwd naar deze
Ik snap dat het voor jou prima is, als MP-speler. Maar ikzelf speel helemaal geen MP, dus voor mij is de speelduur een beetje teleurstellend. Ik haal 'm wel een keer van marktplaats voor een paar tientjes. De volle prijs is de game voor mij persoonlijk niet waard.
Haal deze game dan niet? Dit is een MP game met een tacked on singleplayer game. Super leuk om op een brakke middag te doen, maar je moet wel zwaar star wars fan zijn om een game voor een side modus te kopen.
Ik ben zelf juist meer een SP speler, maar traditioneel gezien weet je dat games als Battlefield en Battlefront gewoon MP games zijn, dus prima dat ze er dan een campaign in gooien, en hopelijk is die ook supertof (bij Battlefield meestal meh), maar ik stel er geen superhoge eisen aan, en dan heb ik liever 5-7 uur die zo goed mogelijk zijn, ipv dat ze een campaign maken van 15-20 uur die 'meh' is... Ik speel eigenlijk alleen Rocket League en heel soms dus een Battlefield (4)online, en binnenkort dus hopelijk Battlefront 2, aangezien ik Battlefield Hardline en Battlefront 1 en Battlefield 1 allemaal geskipped heb , en BF4 is inmiddels dood online...
Een SP van 7 uur is toch dikke prima? Zeker in het type game wat Battlefront is. Gewoon een Multiplayer Shooter ... die ik niet eens zou kopen voor de SP. Geen main-game inderdaad maar leuk voor erbij.
We went into Star Wars™ Battlefront™ II with a goal to make the deepest, biggest Star Wars™ game you've ever played. That meant transporting you to all three eras and handing you a huge assortment of heroes, classes, and vehicles – as well as bringing tons of free post-launch content to all Star WarsBattlefront II players. The Beta gave us a welcome chance to test all of our systems in action and tune things up for better balance. A few weeks back, we mentioned we were going to take another look at how the progression system works. After incorporating feedback from the Beta, we’re happy to share our plans for launch: Epic Star Cards, the highest tier of Star Cards available at launch, have been removed from Crates. To help keep everyone on a level playing field, these Star Cards will primarily be available through crafting, with the exception of special Epic Star Cards available through pre-order, deluxe, and starter packs. You'll need to reach a certain rank to craft upgraded Star Cards. You won't be able to buy a bunch of Crates, grind everything up into crafting materials, and immediately use them to get super powerful Star Cards. You can only upgrade the ability to craft higher tier Star Cards by ranking up through playing the game. Weapons are locked behind specific milestones. While a select few will be found in Crates, the rest can only be attained by play. Want to unlock a new weapon for your Heavy? Play as a Heavy and you’ll gain access to the class’s new weapons. Class-specific gear and items can be unlocked by playing as them. As you progress through your favorite class, you’ll hit milestones granting you class-specific Crates. These will include a mix of Star Cards and Crafting Parts to benefit your class’s development. This system, as well as all of the others, will be continually iterated on and improved. As we first announced at EA Play in June, we’re committed to keeping the community together. All upcoming weapons, maps, heroes, and vehicles introduced in Star Wars Battlefront II’s post-release content will be free so that players can play alongside friends as the world of Star Wars Battlefront II continues to grow. We know that the magic is in the balance, and we're going to make sure that we continue to make a game that is fun for everyone.
Een broodje frikandel met mayonaise en natuurlijk een complete outage van het PSN netwerk tijdens de kerst.
Battlefront 2's EA Access trial is also loaded with enhancements to take advantage of Microsoft's newly-released Xbox One X console. During our brief testing of the trial, it appears the game doesn't hit full/native 4K resolution, however, but it supports High Dynamic Range (HDR) on compatible displays and looks truly stunning. Battlefront 2 also offers no customization over graphical output, unlike some games that give players choice over resolution and frame rate.
Today we compare Battlefront 2 running in 4k with Ultra settings on PC vs Xbox One X in 4k. Try and guess in firs 30 seconds which version is PC. Test rig Ryzen 1700 @3.9ghz Corsair 16 gig @2933 win 10 Crimson 17.11.1 drivers