Ik vermaak me echt prima. SP kom ik niet doorheen, maar online voelt geoon prima. Iig tig beter dan al die fantasia-voorgangers!
Game Update 11/10 – PlayStation 4 and Xbox One Hey everyone, Welcome to our first Patch Note Update! We've heard the community loud and clear over social channels, and we're working around the clock to ensure a better experience for all players. We've been tracking issues as they arise on our end and have pushed an update to address some of your top concerns. Below are all the changes and fixes we pushed out today. COD: WWII MULTIPLAYER UPDATES Connectivity improvements and optimizations Fixed de-ranking issues Addressed an issue where players encountered an infinite load screen Leaderboard stability improvements and bug fixes General UI improvements Loading optimizations Splitscreen functionality improvements Added new unlock inventory stars to indicate when new items are added Adjusted hit marker audio to be higher default level (note: can be adjusted in settings) Fixed out of world exploits on Gustav Cannon and Sainte Marie du Mont Espionage Basic Training – Reduced painted time from 10 to 6 seconds. Made it so only bullet damage paints you. Weapon tuning to allow for one shot kills outside of hardcore mode, enabling challenge completion. Fixed infinite flamethrower bug XP Earn rate tuned in Operation Neptune Fix issue of shotgun variants not appearing Emblem Editor and visualization improvements GameBattles Improvements Fixed Gridiron Ball exploits COD: WWII MULTIPLAYER WEAPON TUNING UPDATES BUFFs Walther Toggle Action Shotgun – Damage increased at extremely close range Bren LMG – Increased damage per shot LMG Bipod – Sped up ADS time when in Bipod stance NERFs BAR Rifle – decreased fire rate and widened hip fire spread STG44 Rifle – widened hip fire spread FG42 Rifle – increased recoil and widened hip fire spread Machine Pistol – decreased damage ranges SNIPER CLASS – Fixed a bug with all Sniper Rifles zooming to exact center when aiming down the sights COD: WWII NAZI ZOMBIES UPDATES Zombie Map Exploit Fix – clipping into a zombie spawn closet using revive mechanic in Laboratory Fixed Klaus pathing Fixed out of world exploit – The Final Reich
Game is echt onspeelbaar. Alleen maar disconnects als ik een potje met een 3.0 kd eindig waarbij kills niet worden geteld en ik dus geen bonus xp krijg. Hierdoor is er ook geen progressie bij de orders... echt een teringzooi. En bij potjes waar het minder goed gaat blijf je gewoon rustig in de game zonder disconnects of wat dan ook. Echt lachwekkend echt dit
WW2 is een ontzettend trage game. De mappen liggen me totaal niet. Ik bedoel, wie de fuck heeft die map met dat ding in het midden verzonnen? Echt. Ik krijg er nog net geen infarct van. Verder is de gunplay wel goed maar nodig je met deze setting ook weer campers uit die K/D erg belangrijk vinden.
Haha, heb precies hetzelfde . Pas een KC potje 61 kills gehaald, meteen na de game disconnect . En die maps zijn zo tering slecht jezus, net alsof iemand dit voor z'n afstudeerproject game design heeft gemaakt.... Had anders gewoon alle goede CoD 2 maps remake gedaan.
Double XP weekend: https://charlieintel.com/2017/11/09/double-xp-call-duty-wwii-now-live-ends-nov-13/
Jaa klopt. De maps zijn echt slechts, misschien wel de slechtste ooit. Heb bij geen een map van die moet ik spelen en laat ik maar niet beginnen over die sneeuwmap inderdaad. Wat een herpes map
Denk dat op PC relatief heel weinig spelers zijn vergeleken met de consoles.. Op de PC speelt men andere shooters. (Overwatch, PUBG, Counterstrike bijv.)
Okay, even een stomme vraag, moet het even zeker weten. Als je in prestige gaat, behoud je dan wel de MP40 en de Kar98K? Alvast bedankt
Na de update zijn de servers bizar slecht na het einde van een match.. lange laadtijden of je word terug gegooid naar begin scherm. Het is er allemaal niet beter op geworden. Triest en dat voor 65 euro..