[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het verhaal wel tof en Bayek en Aya zijn super samen.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Lol i know... daarom post ik het ook hier ;)

De animaties van de gezichten zijn al behoorlijk slecht maar daar kan ik nog wel doorheen prikken.. maar als ze dan zo'n gemaakt accent hebben en ook tijdens het free roamen dan krijg ik gewoon plaats vervangend schaamtegevoel..

Verhaal moet bij mij nog openbreken dus ik speel nog zeker even door.. maar als de proloog een beeld moet geven van hoe de rest gaat zijn dan weet ik niet of het voor mij is weggelegd :)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Verhaal is imo juist met afstand het zwakste gedeelte van de game.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom hoor je iets van een egyptisch gebrabbel van villagers om vervolgens die pipo op een kameel in het engels te zeggen dat ik als een schildpad beweeg? Vervolgens komt de volgende boer aangehuppeld en die zegt vrolijk even "Do my eyes deceive me?"

Zou portugees of spaans helpen? Ik denk het niet, maar het Engels zorgt er echt voor dat ik 0,0 immersion ervaar. Ik heb ook gelijk de hud uitgezet, want ik werd al gelijk kriegel van die kut popups om je handje vast te houden.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vindt het verhaal aansprakelijke dan Unity en Syndicate hoor. Vooral die laatste sloeg nergens op.
    Dit is gewoon prima revanche verhaaltje.

6. Bartlol

Bartlol New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of er informatie teksten zijn over locaties en personen in deze game? In de vorige ac's was er over elk beroep en gebouw wat informatie maar in deze game niet, of mis ik iets?

Alvast bedankt!

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    De voorheen onthulde Discovery Tour, waarin geen combat zit maar spelers wel meer te weten kunnen komen over het oude Egypte, verschijnt begin 2018.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind die side missies met ! ook wel behoorlijk saai. Merk na 22 uur wel dat het me weinig nog kan boeien. Het completen en verkennen per district vind ik wel verslavend. Vind dat het leukste aan de game samen met sfeer. Doe dat nog wel gewoon en ga verder met main story al is het gewoon alright tot nu toe, ben net na Cleopatra ontmoeting.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Bartlol

Bartlol New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké, wat zonde zeg. Maar bedankt voor je hulp!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Los van de slechte gezichtsanimaties en voice-acting, vermaak ik me prima met deze game! Kijk m'n ogen uit in de prachtige omgevingen. :)

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Hier wat informatie ove die mode:

Assassin's Creed: Origins krijgt in 2018 een Discovery Tour modus aan de hand van gratis DLC. De modus transformeert de game in een 'interactief museum'.

Volgens Ubisoft gebruiken veel leerkrachten vandaag al de Assassin's Creed games als educatief materiaal. Dat wordt nu nog makkelijker dankzij de Discovery Tour. Die voegt tientallen interactieve exposities toe aan de game, waar je meer leert over de Egyptische samenleving.

Zo legt een van de exposities uit hoe mummificatie werkt. Daarnaast is het in de Discovery Tour ook mogelijk om de wereld te verkennen zonder vijanden tegen te komen.

"Samen met historici hebben we jaren gespendeerd aan het tot leven brengen van het oude Egypte. We zijn er van overtuigd dat die informatie ook voor niet-gamers interessant is", aldus Ubisoft-medewerker Jean Guesdon.

Assassin's Creed: Origins lanceert op 27 oktober voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Eerder toonde Ubisoft al het nieuwe Assassin's Creed: Origins vechtsysteem.

Rienbu en Yi-Long vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yeah, ben op hetzelfde punt. Merk wel dat ik soms iets teveel/tevaak van het verhaal afwijk en dan side-missions doe, maar na een poosje gaat dat dan vervelen, terwijl het natuurlijk mijn eigen fout is dat ik als een jonge hond achter iedere tennisbal aanren in die game: "Oh, een outpost: Woefwoefwoefwoefwoef!!!", "Oh, een schip met 15 Iron aan boord: Woefwoefwoefwoefwoef!!!", "Oh een toren om te beklimmen: Woefwoefwoefwoefwoef!!!".

Wilde net alleen even de missie van de dag doen bij dat kleine ventje, en vervolgens toch weer anderhalf uur bezig geweest ofzo, gewoon met onzin, want geen reet opgeschoten met het verhaal.

NuclearGoat vindt dit leuk.
  13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Is natuurlijk ook een beetje de bedoeling dat je zo een open world game speelt ;).

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    I know, en dat doen ze ook goed natuurlijk, dat er steeds weer ergens een lokkertje zit om je bezig te houden, maar op een gegeven moment kan het daardoor dus wat gaan vervelen. Het is dus even afwachten of ik straks de gameplay en het verhaal boeiend genoeg blijf vinden om ermee door te gaan...

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja vermaak mij ook wel. Blijf de ontwikkeling van loot boxes/microtransaction in Sp games wel zorgwekkend vinden. Ik snap werkelijk waar niet welke debielen het kopen en ben bang dat alle games dat in de toekomst gaan hebben.

Ook is de UI maar zo zo. Hud disabled is een no-go, want dan kan je niet eens meer zien waar je aimt met een boog. Verder zijn sommige enemies blijkbaar een hoger level (?), Want ik sloeg een normale mob wel 20 keer terwijl hij mij met 2 klappen neersloeg bij dat grote meer. Er staat verder nergens een level vermeld.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Levels staan altijd gewoon boven het mannetje hier.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja nvm, ik was vergeten dat ik de hud op minimal had staan. Net even gekeken op full, maar ik vind de hud/UI er verschrikkelijk uitzien en heel veel immersie weghalen van een spel dat er verder ontzettend goed uitziet. Zo zonde dat devs vooral voor presets gaan en zelf dingen aanpassen in een game zo vaak niet mogelijk is. Dan maar voor verrassingen komen te staan of een enemy te sterk is :+

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Leuke introductie van Aya. :+

WinterBase vindt dit leuk.
  19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hop nog steeds rond in mijn sauna handdoekje rond mijn middel lol

Tyrant vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb via het game geld wat ik had die perzische outfit gekocht. Toffe outfit, was slechts 2.000 in game. Inmiddels weer vol aan het verkennen geslagen. Ben al een stukje Alexandrië in geweest. Vooral punten vrijspelen, Senu's blik verruimen en bases veroveren. Tof spel blijft het, vooral het exploren. Zelfs het random rond rijden is tof. :)

den3004 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina