Ja blijkbaar er zijn meer mensen in mijn lijst met dit probleem aan het einde van de match. Ik heb een open nat type dus ligt echt niet aan mij maar duidelijk bij de servers van cod. Je ziet aan het einde van de match dus niet de eindstand maar vliegt er uit of knalt meteen in een nieuwe pot
Benieuwd hoe lang het er weer uit ligt,... https://support.activision.com/onlineservices?gameTitle=Call of Duty: WWII Kan ik mooi eerst even werken.
Vanavond gespeeld bij m'n broer, maar ik was echt teleurgesteld. Ik heb al sinds de PS2 geen echte COD meer gespeeld, maar vond dit gewoon echt een hele matige shooter. We hebben zowel de modus van nazi zombies gespeeld alsook online split-screen. Ik kan het alleen vegelijken met Battlefield 1, een goede shooter in mijn ogen. In mijn eerste indrukken is COD een grafisch mindere, meer arcade'ish versie van battlefield. Waar laatstgenoemde immense, prachtige maps heeft, zijn de maps die wij hebben gespeeld allemaal relatief klein en vooral heel chaotisch. Waar battlefield ook momenten van rust en geduld vraagt / heeft, merkte ik in eerste instantie bij COD vooral de arcade'ish gamestijl met heel hoog "sprinten, killen en gekilled worden" gehalte. Het snipen was daarnaast een stuk minder realistisch. Zonde. Waarschijnlijk trekt die gehaaste, intense speelstijl ook veel mensen, en dat begrijp ik ook wel weer.
Het enigste waar cod altijd beter in is geweest dan battlefield vind ik zijn de one shot one kills met snipers. Bij battlefield moet je vaak 2-3x iemand raken en dat is zoo nep. Voor de rest vind ik battlefield in alles beter.
http://xboxclips.com/Marcelinho NL/9366be14-d73f-4147-b08d-487a0658a037/embed Dit is dus wat ik sinds de update krijg. Of hij blijft soms zitten en gaat dan door naar ee nieuwe matchmaking. Ik heb gewoon een open nat type daar ligt het niet aan.
En niet te vergeten: binnen 3 uur spelen hebben we 4x server problemen gehad, dat het spel vastliep, dat er niets gevonden werd of dat we ineens geen wapen meer zagen maar alleen een crosshair
Sinds wanneer is 1 SMG kogel ook niet dodelijk? Hij vind het het nep dat een kogel van een sniper geen directe kill is. Maar het is wel oke dat je 3 kogels nodig hebt om iemand te killen met een SMG. Het is ook een game. Met balance.
Ik vond die BAR lekker schieten. Na de patch is dat helaas minder geworden. Misschien de M1941 maar eens gaan proberen.