ik bedoelde niet jou specifiek, maar Ea's gedachtegang dat die preorder bonus alleen geldt op een speciale editie. edit: en je bericht was eerst enkel die quote trouwens. Dat je de rest later toevoegt, kan ik ook niet gelijk zien he
Zal je eerlijk zeggen dat ik, na battlefront 1, geen intentie had om deel 2 te kopen. Dus heb me ook niet heel erg verdiept in het star card gebeuren en zo.. Wel een enorme no-go om het op deze manier te doen. Dat ben ik wel met iedereen hier eens. Dat er een speciale edition komt waarbij je wat extra spul krijgt en 3 dagen eerder toegang vind ik wat minder storend. Dat is eenmalig bij release.
Ik koop gewoon de game en geen crystals. Het progressie systeem is teleurstellend, dat zeker. StarWars blijft StarWars en dat zal ik gewoon spelen.
Deze systemen moeten het meestal toch van de “whales” hebben, mensen die heel veel geld in het systeem steken. Jouw 5,- maakt niet het verschil
Is er geen campanion app?In BF1 zelf kun je ook vrij weinig stats zien en moet je voor meer naar de (web)app
Battlefront is niet voor k/d freaks. Gewoon lekker gamen en gaan voor de objectives. Op deze manier willen ze er voor zorgen dat de egoïstische speler meer gaat denken aan het teambelang en niet heel de tijd bezig is met een positieve k/d.
Hoop echt zo dat dit allemaal geen voorbode is voor BF 2018. Dan heb ik gewoon veel liever dat ze bij het Premium systeem blijven en alleen lootboxes met cosmetische crap maken
Want ... lootboxes/drops (whatever) staat gelijk aan de gameplay en hoe 'n game speelt? Dit leest echt alsof er butthurt mensen zijn die het niet kunnen hebben dat ze niet als een Hero o.i.d kunnen spelen. Vermoed wel dat DICE/EA dit aan gaat passen ... dus, we zien wel.
Die minimale info had je anders wel in BF1. Player stats zijn gewoon een ik een shooters. Dat heeft niks met een k/d hoer of een objective speler te zijn.
Ik denk dat ik snap wat je duidelijk wilt maken, maar dit spel heeft het niet. Ik vind het geen gemis.
Hoe tof deze game mij ook lijkt als SW fan, ik ga geen 60 euro betalen voor een p2w-achtige game waar je met geld MP voordelen kan kopen... Mag hopen dat de hele game flopt. Bah dit is pure Aids. Die EA reactie op Reddit gaat wel lekker hard met de downvotes ; 249k downvotes op dit moment. https://www.reddit.com/r/StarWarsBa...vader_locked/dppum98/?sh=5c173a70&st=J9XRL8E2
Aah Waldini komt weer met een totaal misplaatste opmerking. What's new. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk