THOR: RAGNAROK TIJD VOOR CAPS WANT DEZE FILM WAS WEER FANTASTISCH P.S. IK WIL THOR EDIT: EN DIE INDOCHICK #NOHOMO #METOO 8/10
Heb alleen het eerste half uur gezien de rest moet ik nog kijken. Maar het begon als een takashi miike film.
Murder on the Orient Express Jezus wat saai. Een aaneenschakeling van "ja, eh, ok, het zal wel denk ik".
Justice League gezien. Tof! Goed tempo. Characters zijn echt tof. Zwak plot en zwakke villain. Maar dat hebben alle Marvel films standaard ook. 7/10
Nee. Goede poging though. Dat je een Marvel film erbij moet betrekken om de puinhoop van Justice League goed te praten
Ik vind dat een Justice League niet mag wegkomen met een zwakke villain. Standalone films van helden wel, maar de JL heeft zoveel zieke villains en dan kiezen ze letterlijk de meest kneuzige en generic CGI gast die er is.
Onzin. Wat ik probeer te zeggen is dat elke Marvel film een zwakke villain heeft maar dat echt zelden benoemd wordt. Hela was de eerste waarvan ik dacht van "ok zij is wel tof". Stop met 2 maten meten