[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Loopt er iemand random rond in steden voor de lol? Ik doe daar alleen maar missions en wat je kunt doen qua content, voor de rest vind ik het wel een saaie boel. Sfeer in Letopolis met kleine storm en uitzicht op Giza is wel echt magisch.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die steden zijn juist awesome en hebben zoveel detail ook qua npc's en wat ze doen.

Kwam deze nog tegen btw.

Tyrant, den3004, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Over 2 jaar wil ik het feodale Japan wel. _O_

Zifnap vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik wil jou

Zifnap vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767

6. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Gisteren is het zwart van mn huidskleur afgeslagen. Dit deed me denken aan die asswhoopings van mn moeder vroeger.

Kom ik gister zo een phylatekes dude tegen(bountyhunter). Die vent heb echt een kilo of 2-3 opgesnoven. hij ziet me van een meter of 120. Begint keihard naar mij te sprinten. Ik stond echt stijf van de wtf. Geeft die me twee klappen voor me harses en weg health. Ik kon er wel om lachen

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik schijt nog steeds voor die cobra's. Beesten zijn ook overpowered.
    Die ene droom missie was helemaal broekje vol.

NuclearGoat vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zitten jullie daar al? Ben nog bezig De gebieden ten westen, zuiden en zuid westen van Alexandrië te verkennen. Pas daarna kan ik weer verder met de missies. :+

Wel nu een missie geactiveerd van level 17, terwijl ik nog maar level 12 nu ben. Had hem al op level 8 of 9 geactiveerd. Moet één of andere moord onderzoeken, maar is best lastig nog.

Tofste element in de gameplay vind ik de wraak dingen van je online mede spelers. Voegt diepte toe aan de gameplay ervaring en het mag zeker blijven in de volgende game.

9. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Geniet erg van de game! Ben nu net Alexandrië uit en mijn eerste chariot race gehad:

Nog een random shot:

Maddmonkey en Yi-Long vinden dit leuk.
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
  12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die tombes in piramides mochten wel wat uitdagender en groter. Of kom ik die later nog ergens tegen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb verdorie door deze game Black Flag voor de One gekocht. Al helemaal gaar gespeeld op de 360. Zit weer helemaal in de AC sfeer, maar nog steeds geen behoefte aan Unity of Syndicate. :+

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Die outposts vind ik wel stukken minder leuk om te veroveren dan in Far Cry 3/4. Beetje saai en eentonig, en die dieren die je kunt laten ontsnappen om de guards aan te vallen, die zijn erg zwak. Ook kan ik wel een 'trap' zetten bij zo'n alarm, maar als daar vervolgens geen mannetje meer heen gaat heb ik er ook niets aan...

Laatst bewerkt: 14 nov 2017
  16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hoe kom ik aan legendary gear.. misschien een stomme vraag maar vind alleen maar rare

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Muziek had wel wat sterker gemogen, veel vergeetachtige spul tussen. Had wat meer ambient muziek gewild. Voelt allemaal net niet, alleen theme ken ik nu wel goed.
    Overigens wel echt benieuwd naar die discovery tour. Sinds AC1/AC2 dat ik best veel tijdens het gamen even een wikipedia erbij pak om dingen in te lezen. Elke keer als ik een stadje binnen kom echt meteen checken of dat nog bestaat/wat er van over is, tombes nachecken, plekken nachecken. Ik wil ook meer horen/lezen over de taal die ze spreken.

nawa en Tyrant vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O.a. kopen, schijnt een beetje mee te groeien. Heb nu mijn Egyptisch zwaard een dikke upgrade geven, net als mijn boog en mijn schild. Dat helpt ook, want serieus waar is de game niet zo moeilijk als je in alle drie de takken van skills investeert. En vergeet ook niet dat er onder legendary ook vet spul tussen zit. Mijn 'blauw item'' perzisch rood kostuum is bijvoorbeeld erg vet en kostte me weliswaar 2.000, maar het staat Bayek goed. Niet teveel willen jagen op legendary gear, dan komt het vanzelf wel denk ik.

Rienbu vindt dit leuk.
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Makkelijste manier is om de Daily Quests te doen bij dat jongetje(groen kameel icon)Daar heb je een vrij grote kans op legendary gear

Yellow 13 en Rienbu vinden dit leuk.
  20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zet je toch lekker Aladdin op spotify erachter? Past er nice bij.

Fiasco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina