Mooi dat de community nu echt laat zien dat ze dit soort bullshit niet meer pikken. Die microtransactions zijn ook de rede dat er geen singleplayer DLC van GTA V is gekomen en nooit meer komt, alsmede GTA 6 die lekker op de lange baan is geschoven omdat er toch genoeg wordt verdiend met GTA online.
Mwa, tussen 4 en 5 zat 5 jaar ... dus wie weet wat er nog komt in 2018 (not) Bovendien krijgen we RDR2 nog... leuk zoethoudertje.
Ze hebben de prijzen voor de Hero's aangepast (en ook de XP die je krijgt). Uiteindelijk is alles sneller te halen ... dus je hoeft er geen 40 uur meer voor te spelen blijkbaar. Twijfel nog om deze aan te schaffen ... Battlefront 1 was een leuke game maar bloedde echt snel dood. Te weinig gamemodes en variatie ... dus hopelijk is dat bij deze beter.
Dat cijfer slaat natuurlijk nergens op. Simpele populistische haters die de game waarschijnlijk niet eens gespeeld hebben. De game is op bijna alle punten verbeterd tov BF1. Ik ben ook geen fan van rng Loot crates, maar de pay 2 win haat is wel iets overdreven. Je kunt alles zelf unlocken door milestones te behalen en via ingame currency je starcard's upgraden. Het pay 2 win is er wel, maar minimaal. Wat ik zorgelijker vind is dat je geen multiplayer overzichts statistieken hebt, geen leaderbords. Je eigen skills zijn dus niet meetbaar. Het aantal unlockable gun's en upgrade mogelijkheden zijn wel erg beperkt. De DLC content moet wel heel goed zijn, wil ik deze game voor een langere tijd gaan spelen . De game mist een diep progressie systeem.
Hij ziet er inderdaad super goed uit. Van het weekend die SP missies gespeeld en wat MP games op me X.
Nu ben je gewoon de populistische hater aan het uithangen Men zal dit toch wel blijven verdedigen en weer de game kopen aangezien Dice "geluisterd" heeft en de prijzen van Heroes omlaag zijn gehaald. EA is niet voor niets zo vaak verkozen als slechtste bedrijf in de US, maar tegelijkertijd komen ze ermee weg door consumenten die hun producten toch wel blijven kopen. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Er zijn zeker terechte redenen voor klagen, ook na de veranderingen die doorgevoerd zijn. Maar sommige drijven inderdaad ook door. Ik zat gisteren podcast van totalbiscuit te kijken waarin hij maar door bleef hameren dat het 40 uur duurt voor je een character unlocked. Wat gewoon niet meer het geval is. En vervolgens beweren dat Activision het beter doet. Egh serieus? Activision... lol. De Activision die een asociaal mp patent heeft aangevraagd, de Activision die een remaster uitgeeft van een spel, zonder de dlc en vervolgens microtransactions die echt pay to win zijn (i.e. een beter wapen wat alleen gekocht kan worden).... Kijk de loot boxes is b.s. en ik zie ze ook liever verdwijnen uit elk spel en als je geld uitgeeft kunnen starcards een voordeel geven, net als sommige wapens dat deden in de laatste battlefields die je ook eerder kon krijgen door geld uit te geven. Maar alles is wel te unlocken zonder extra geld uit te geven. Wat een boel ook niet zeggen (zoals Total Biscuit) is dat sommige dingen zoals wapens, alleen via progressie te unlocken zijn. Wat mij betreft is het simpel, als het je echt niet aanstaat, koop het spel niet. Verder voor iedereen die het spel wel koopt, geef gewoon geen geld uit aan lootboxes. pff. Starcraft 'als je graag een zerg campaign wil spelen moet je een nieuw spel kopen en een derde als je ook graag de protoss campaign wilt spelen' moet zich weerhouden van commentaar imo. Leuk dat het nu free to play is (en ik kan ook iedereen aanraden om het te proberen) maar ik heb dus drie! spellen moeten kopen, ieder met niet echt een super uitgebreide campaign alleen maar om de verhalen compleet te hebben. Laten we hopen dat EA niet op het idee komt om dat ook te gaan doen.
Zag ook een video van Boogie dat hij arcade mode speelt en dan een melding krijgt dat hij 4 uur moet wachten voordat hij weer xp krijgt.
Denk dat dit gewoon moet stoppen. Alles word nu aangehaald om de game af te zeiken. De keuze die EA/DICE heeft gemaakt is niet goed te praten ... maar kom op ... niemand heeft er baat bij om te zeiken. De boodschap is voor EA/DICE nu wel duidelijk denk ik zo.
Maar dit is wel weer een terechte klacht. Ook zonder MP moet het mogelijk zijn om alles vrij te kunnen spelen. Een dergelijke restrictie is onnodig.
Ik begrijp zelf niet helemaal waarom je dit in godsnaam in een MP game zou moeten zetten? Wat is de reden? Dat mensen de game langer blijven spelen? Dit voelt een beetje hetzelfde als Destiny 2, waarin er letterlijk ALLES aan gedaan werd om je langer bezig te houden. - Geen Sparrow, dus lopen. - Level Requirements, dus grinden voor je verder kan.
Simpel, mensen aan jouw spel binden, waardoor ze langer spelen of nog beter extra geld uitgeven. Het probleem wat veel spellen tegenwoordig hebben (heel veel spellen zelfs) is dat de speelduur kunstmatig verlengd wordt met grinden. Niet met een langere verhaallijn in het geval van een SP of met betere progressie/meer maps in MP, maar met grinden.
True. Echter moet je games als Battlefront ook niet zien als SP games. Sterker nog, ik vind dat het hele singleplayer gedeelte behoorlijk aan het uit sterven is. COD, Battlefield, Battlefront, Destiny ... noem zo maar op, allemaal georiƫnteerd op het MP gedeelte. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst echt een goede (en lange) SP game gedaan heb Maar dat dit nu gebeurd is gewoon hufterig. Een smerige manier om te testen hoever je met je spelers kan gaan. En het erge is, dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat een ontwikkelaar/uitgever de consument probeert een poot uit te draaien. Volgende week komen voor COD:WW2 de COD Points ook weer terug ... *zucht*
Het zijn niet alleen MP spellen met een SP component die zich schuldig maken aan grinden/loot boxes, neem b.v. Shadow of War. FPS singleplayer, ja een beetje. Tenminste bij sommige series. Gelukkig zijn er ook nog spellen als Doom, Wolfenstein, Titanfall 2, Bioshock e.d. die of geheel gericht zijn op SP of een goede combinatie bieden. Natuurlijk is het hufterig, je ziet gewoon dat bedrijven als EA, Activision, Warner Brothers, Ubisoft steeds de grenzen aan het opzoeken zijn. Het is aan ons, als spelers, als klanten om daar tegenin te gaan. Door of het spel niet te kopen, of in ieder geval niet toe te geven aan microtransactions.