Moeten betalen in die zin van: Niet constant willen spelen en verliezen, omdat de tegenstander z'n maandloon gespendeerd heeft aan content waarmee hij voordeel kan halen. Daarom wordt het moeten betalen aangehaald
@CrazY ... helder In Battlefront 1 had je Hero Pickup's. Daar zaten toen mensen te "campen" om zo constant maar te beschikken over hun Hero. 100+ kills met gemak gehaald door andere. In Battlefront 2 zit het achter een pay-to-win systeem wat niet goed te praten valt. Daar is iedereen het wel over eens. Denk dat ik er pas echt over kan oordelen als ik het zelf ervaar in de multiplayer. Het lijkt er nu alleen op dat alles maar word aangehaald om BF
Het is natuurlijk sowieso maar de vraag hoeveel last je er in praktijk van zult hebben omdat het grootste gedeelte van de spelers geen tot weinig geld aan lootboxes zal uitgeven en er dus grotendeels wel een "level playing field" zal zijn. Hoop wel dat iedereen hier wat van gaat leren en lootboxes in toekomstige games alleen cosmetische items zal bevatten. Zelfs bij CoD WWII is dit nu volgens mij volgens mij zo het geval
Er zijn zat mensen die er ff wat eur/doll in gooien om een voordeel te krijgen over anderen. Het enige wat ze dan hoeven te doen is rank of level 20 te halen en ze kunnen zo de beste kaarten craften. Je hebt kaarten dat je hero bv 2x zoveel hp krijgt of kaarten dat je 30% meer damage doet op anderen. Er hoeft er elke x maar 1 in het team van de tegenstander te zitten om dik geowned te worden.. zonder er geld in te stoppen ben je letterlijk weken/maanden bezig om op t zelfde niveau te komen. Mensen die 2 uur per dag spelen hebben 6 jaar nodig om alles te unlocken. Het is echt jammer want de game zelf ziet er goed uit en hoor goede verhalen erover, maar dit soort p2w praktijken blijf ik ver, heel ver vandaan. Oh en voor degene die geintresseerd zijn, die AMA gaat zo beginnen op Reddit, het topic is al geopend.
Bij CoD WW2 heb je alleen unique wapens/outfits. Die wapens geven wel bijv. 10% meer xp met kills, maar geen stat voordelen.
Tjonge, jonge, jonge... Wat een stel azijnpissers zijn jullie zeg. Het is ook nooit goed hé? Altijd maar klagen dat spellen te weinig content hebben en te snel uitgespeeld worden, komt er een keer een spel wat gewoon 4500 uur speelplezier bied en het is nog niet goed. 4500 uur! En dat is nog zonder eventuele dlc wat misschien nog wel een extra 2000 uur geeft. Jullie moeten EA bedanken dat ze het aandurven om met een spel te komen wat er voor zorgt dat je á 8 uur gamen per dag zo'n 4 jaar bezig houdt en dus geen ander spel hoeft te kopen. Jullie zijn allemaal ondankbaar!!
Hahaha, zelfs BBC maakt melding van Reddit VS EA http://www.bbc.co.uk/news/technology-41997252 Sent from my MI 5s using Tapatalk
....Geintje hoop ik? Ik ben nooit sarcastisch.. Hoe kom je daar bij?!............ Wat op zich wel opmerkelijk is, is hoe kort het geheugen is van mensen. Iedereen lijkt For Honor alweer te zijn vergeten. Maar goed, we zullen zien of de back-lash die EA nu krijgt nog wat meer gaat veranderen. Ik verwacht eigenlijk niet meer als minimale verwachtingen, loot boxes die verdwijnen is ijdele hoop ben ik bang. Maar ondanks alles vermaak ik mij tot nu toe wel met het spel. Eigenlijk heeft EA best een goed produkt in handen. Tuurlijk zijn er punten die verbeterd kunnen worden, maar het is best een prima spel. Al die negatieve aandacht die het nu krijgt was dus ook op dat punt eigenlijk niet nodig geweest als EA een beetje normaal had gedaan.
KILLED. Ik hoor Karak bijna nooit kwaad/teleurgesteld/gefrustreerd in zijn reviews. Dit is een uitzondering.
Ach, kijk ... hetzelfde geintje is nu bij Battlefront 2 aan de gang Eerst een angry-mob op Infinite Warfare .. nu BF2. Mooi man. Haten om het haten.
Ik zit nog steeds in m'n trail, al heb ik wel vaak last van dat de connectie met de EA server verbreekt (niet Xbox Live) hebben meer mensen hier last van?
Ja als ik uit een server ga krijg ik die melding altijd seconde daarna is die wel geconnect weer dan.