[Multi] Star Wars Battlefront II

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 apr 2017.

1. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    3.740
    Ik las al iets over 70.000 pre-order cancels, en dat was gisteren. Ik denk niet dat ze heel veel keus hadden :p

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het anders een mooi en duidelijk gebaar. Goed dat Dice op de kritieken heeft gereageerd. :thumbs:

Nu iets moois van die release maken en de vieze nasmaak zsm wegspoelen.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol, een mooi gebaar? Gast, dit doen ze alleen maar omdat ze met hun rug tegen de muur staan hoor. En het is maar tijdelijk dus je zit uiteindelijk alsnog opgescheept met deze (net iets aangepaste) shit. Maar goed, wat jij wilt geloven moet je lekker geloven natuurlijk. Iets met cognitieve dissonantie enzo :+

Sent from my MI 5s using Tapatalk

SPELVERZIEKER en Tyrant vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Lol over 2 mnd is die shit er gewoon weer in een iets andere verpakking.

Fuck deze shit.

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Natuurlijk doen ze dit omdat ze met de rug tegen de muur staan. En zonder twijfel zal deze beslissing ook betekenen dat sommigen waarvoor de microtransacties een reden was om het spel niet te kopen, nu het spel wel kopen. Een bericht als deze zal vrij zeker voor meer verkopen zorgen.
    Maar dat maakt niet dat dit geen goede situatie is. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat EA dit moet onderkennen. En natuurlijk komen microtransacties terug, de vraag is alleen op welke manier. Microtransacties zonder een pay to win element zou veel minder een probleem zijn.

Zifnap vindt dit leuk.
  6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Heb hem vannacht even gespeeld, hij speelt heerlijk en ziet er echt adembenemend uit op pc. Niet normaal hoe mooi, tot in de kleinste details. Snap alleen de game modes nog niet heel goed. Vanmiddag maar even verder.

Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat vind ik dus ook. De mensen die zo sarcastisch reageren lezen natuurlijk ook alleen tussen de regels door. Niemand kan de toekomst voorspellen, maar zelfs als de micro transacties in beperkte vorm (en niet p2w) terug komen is dit een overwinning geweest. Ik zie in de reactie van Dice dat de situatie in ieder geval *nu* wel serieus is genomen (beter laat dan niet). Hopen dat de strategie in de toekomst klantvriendelijker gaat worden.

Ik zou zeggen: ga genieten van die game.

Yellow 13 en B Tender vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dit dus, volkomen gelijk. Ik speel AC - Origins en daar zitten ook MT's in. Desalniettemin geniet ik enorm van de game. Je moet gewoon niet aan de verleiding toegeven, dat is het belangrijkste denk ik. De casual gamer wil dit denk ik, maar dat hoeft games voor de hardcore gamer niet te verpesten als die niet toegeeft aan de verleiding of zijn eigen frustratie over MT's, in welke vorm dan ook.

Zifnap vindt dit leuk.
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nemen ze het wel serieus? Opmerkingen zoals
    Begrijpen ze er geen snars van en liegen ze ook nog eens. Als je godverdomme betere auto aim en upgrades hebt waar je veel meer damage doet wisten ze wel degelijk waar ze mee bezig waren. Dus nee, fuck deze game en deze halfbakken oplossing.

SPELVERZIEKER, Killamonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    De MT's in AC Origins zijn wel totaal verschillend dan die in Battlefront he penis.

@yellow

Tyrant vindt dit leuk.
  11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Yellow snapt er weer geen reet van.

Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik raak heel erg gefrustreerd van de (naar mijn mening) uiterst naïeve reacties hier merk ik :+ Geel ook echt met: "dit is wat de gamer wil". Nee Geel, dit is dus juist niet wat de gamer wil... Anyway, discussie is goed maar ik ben er geloof ik wel weer klaar mee ;)

Sent from my MI 5s using Tapatalk

Tyrant en Jorrie vinden dit leuk.
  13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    @yellow ik ben wel benieuwd naar je mening in deze

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Die arme member weet niet wat hem overkomt mocht ie nog eens inloggen :+

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Natuurlijk liegen ze, dit is echt geen situatie dat ze het niet begrijpen. Alleen als bedrijf kan de marketing afdeling nu natuurlijk niet toegeven dat het er allemaal in zat om spelers proberen te pushen om extra geld uit te geven aan loot boxes. Dat zou al hun eerdere redenen (BS marketing leugens) om het in te voeren teniet doen. Het zou ze sieren als ze eerlijk waren, maar dat gaat nooit gebeuren.

Het gros van de gamers willen ook geen microtransactions, lootboxes en/of pay to win.
    Maar het geheugen van gamers is kort. Ubisoft met For Honor en Activision met Modern Warfare remaster is EA voorgegaan met deze onzin en daar hoor je nu ook niets meer van. En dat is een half jaar geleden ongeveer.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laat Yellow toch lekker genieten.

Vanwaar al die frustratie, Jorrie?

Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Vanwege deze praktijken (en sommige mensen die niet snappen dat het elke keer weer een stukje erger wordt als je er niks tegen doet).

Zumpelvelder en Zifnap vinden dit leuk.
  18. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    3.740
    Niks mis met microtransactions. Als je jouw character graag een kerstmuts of een neon kleurige shotgun wilt geven, moet je dat vooral doen. Maar het gaat mis als men er online een voordeel mee uithaalt. Daardoor wordt iedereen een soort van 'gedwongen' om het ook te kopen. P2W en een gesplitste community zijn eigenlijk de enige no go's. De rest moeten dev's en gamers vooral zelf weten.

Tyrant, Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jullie missen mijn punt;
    TF2 verkocht niet goed, en toch was alle extra content gratis, dan zou dat met een goed verkopende titel toch ook moeten kunnen?

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Alhoewel het wel erg weinig content was.

Deel Deze Pagina