59 poorten dicht, kan de laatste even niet vinden. Nog een stuk of 7 plaatsen te ontdekken ook. We zijn er bijna, maar heb de map die ik een paar jaar geleden liet printen er wel bij. Map van de gamewereld met alle plaatsen en plaatsnamen erop. Ziet er niet uit, staat er niet helemaal in zijn geheel op, maar gelukkig alle plaatsnamen wel. Het akelige zoekwerk kan dus beginnen.
0 souls trapped? #hoedan Wel bazig hoor! Stuur je character build ook eens op, ben benieuwd wat je bent.
Ik gebruik geen soul gems. Mijn character build: athletics, acrobatics, security, speechcraft, heavy armor, blade en mercantile. Level 25 nu.
Nee, want dan verwijderd die me weer van Facebook. Yellow kan zich wel netjes gedragen, i.t.t tot XBW's Wutru Recka ''Blacked'' Reckuuza soms. Check sowieso mijn Insta even.
@Tyrant : Help me even. Op de Xbox One een patch van 401 MB en het enige wat ik er via Google en Twitter over kon vinden, was een mager commentaar dat het misschien een patch was voor bugs en glitches. Zou jij eens voor mij kunnen zoeken, aangezien jij het altijd zo fijn vind als ik hier post?
Misschien was het een patch voor bugs en glitches. Of misschien dacht je dat 12 jaar na de release er nog game changing extra's in zijn gestopt, kan ook.
Hoe mooi je het ook maakt met mods, de gameplay van Elder Scrolls games is echt ongelooflijk kut en houterig. Als kleine jongen nooit echt opgevallen, maar kan dit echt niet meer spelen. Rotzooi
Jezus: Bethesda kan beter gelijk contact opnemen met die gasten, dat scheelt weer een berg aan ellende en geforceerde mod support. Erg mooi om te zien dit!
Dat is die hele franchise altijd al geweest, maar Fallout in feit ook. Het loopt lang niet zo soepel als een Mass Effect bijvoorbeeld, of een gemiddelde actie RPG. Dat ben ik als fanaticus van Oblivion Gate wel bereidt toe te geven. Het meest akelige aan die hele serie was altijd het gebrek aan afwisseling, ondanks dat er meerdere kleine werelden en inzaten. Ook items vond ik na verloop aan de kare kant, en 300 van die fucking bloemen plukken, als je de eerst per ongeluk plukte, was ook een pijn in mijn reet quest. Ik zal een remaster op console of PC zeker wel spelen, maar alleen om nostalgische redenen en omdat ik graag over de armen heen wil springen in het waterfront district.