De algemene teneur is dat Bethesda een prima control schema heeft gemaakt op basis van de MOVEs. Er zijn nog wat wensen. Zijn genoteerd voor een komende patch. Blijft staan dat je even moet wennen. Zelfs ik, als psvr veteran, moet toch weer een tijdje, een paar sessies wennen, aan game en controls. Je merkt dat devs nog zoekende zijn, en dat wij/zij allemaal wat last hebben van de gelimiteerde mogelijkheden van de oude MOVEs. Het wachten is op MOVE2.0
Ik begrijp prima dat de meeste gamers geen VR bezitten. Het probleem is echter dat VR nauwelijks uit te leggen is. Aan mijn antwoord dat 'de controls wel ok werken', daar heb je niet zoveel aan. Dan ga je niet zeggen, 'Oh, nu ga ik dat spul kopen'. Het begint bij VR. Wil je VR. En als je dat wel zou willen proberen/proeven, dan is het nu mooi dat er steeds meer games zijn waaronder een full port van Skyrim.
Maar wees gewaarschuwd. Als je ook maar enigzins voor gfx gaat zal je toch moeten terugschroeven. De resolutie gaat flink naar beneden, weer naar vroeg-PS3 niveau in dit geval, maar je krijgt er VR voor terug. Dit is iets waar sommige gamers wel voor gaan maar waar de meesten moeite mee schijnen te hebben.
Dat is het grote issue nog met VR. Het gfx aspect, en daarbij het logisch geringere aanbod van games.
Zelf heb ik al een jaar geen 2D game meer aangraakt. Ik heb wel 20 VR games gespeeld. Deze week al 4 verschillende. En nu dus Skyrim VR
Dan nog even terug naar het handboog schieten. Sommige gaat het kennelijk prima af met de Moves
https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/7dlfd4/skyrim_has_never_been_more_badass/
Laatst bewerkt: 18 nov 2017