1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dragon Ball Super

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jul 2015.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Namechange voor 2018 : ClitTapperTiberius?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vandaar dat je dus ook altijd stiekem zonder iets te zeggen naar mijn foto's kijkt. Tuurlijk Juun. Ga maar weer streamen jonge dame. :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    NANI????
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    NANDATO?!
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel tof nu ik de Japanse versie kijk. Toernooi voorbij en je hebt gelijk een paar leuke, rustige episodes. Shit dat Goku zijn Ki kwijtraakt is tof, zeker de reactie van Chi Chi als die aankomt vliegen. O man, staat me dus nog genoeg tofs te wachten.

    Blijf overigens nog wel de Engelse versie volgen via de link van @Fiasco . Overigens kijk ik de Japanse versie via een link die ik van @Head Ninja heb gekregen, omdat daar ook minder pop ups zijn.

    Als iemand die link nog wil hebben, plaats maar even een reactie, dan post ik hem wel even? Geen idee of je dergelijke links ook mag plaatsen hier, anders PM ik heb wel naar de liefhebbers.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja ik PM je wel even, ik heb namelijk geen Google.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Godsamme gast, doe ik eens een keer aardig en bespaar ik je een paar Google clicks. Slik eens een tijd Vitamine D3 man, dan word je i.p.v. een chagrijnige Vegeta, een autistisch vrolijke Goku pik. :p
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ohja slik je Vitamine D3? Dat had ik nog niet begrepen man adhv je posts de afgelopen tijd
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt ze ook gewoon via YT bekijken?

    Oh en de voice actress van Bulma is dood.

    Ja dat moet iedereen weten! Het werkt natuurlijk ook voor iedereen exact hetzelfde.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat een frustratie. Mag ik ook eens vrolijk zijn. Wat een leven hebben jullie zeg, geweldig. Toppie!
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geprobeerd zowel Japanse afleveringen als de Engelse te vinden via YouTube, maar kan geen kanaal of upload vinden die ze aanbied. Als er iemand is die een kanaal weet, zou je de link dan willen posten?

    Ben nu bij 47 Japans, 40 Engels.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    google kissanime
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik word anders wel helemaal gek van de popups bij Kissanime. Op mijn laptop zet ik het al niet meer aan omdat sommige urls wel heel dubieus zijn. Popups blokkeren werkt niet, want dan speelt de vid niet.

    @Tiberius : welke site gebruik jij?

    @Reckuuza : keyboardwarrior :rolleyes:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kiss Anime heb ik een keer van @Fiasco gekregen. Deze link van @Head Ninja : http://www31.watchdbs.xyz/watch/dragon-ball-super/

    Die van Head Ninja heeft nauwelijks pop ups, maar die hebben ook al in vele weken geen Engelse eps meer gedaan. Tot ep 23 staat online, terwijl de Engelse nu bij 41 is.

    Soms zou je wensen dat er een illegaal YT kanaal was dat 1 week de meest recente ep probeert te uploaden. Dan maar elke week strak in de gaten houden, maar pop ups, en wat jij al aangeeft KevF, dubieuze links zijn niet het beste, met het risico dat je eens de verkeerde treft.

    We willen allemaal de serie zien zonder gezeur, dus hoop ik dat er ''nog een'' alternatieve oplossing is/komt!?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2017
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    9anime.to
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik check gewoon elke ep op YT. Er zijn toch ook oude afleveringen met subs te vinden op YT. Beetje zoeken man.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geef dan een link man, want ik heb gisteren al 20 minuten lopen zoeken en kon niets vinden. Ik zoek ook gewoon met dit soort acties: Dragon ball Super episode 41 full English dub. Sorry hoor, maar ik vind niets dan. Ik vind alleen maar reviews en van die gare live reactions van 23 minuten waarbij je bijna denkt dat het een full episode is, maar dus een fucking review van 23 minuten of langer. 8) Als je een link hebt naar een goed kanaal, post hem dan, dan zijn we er vanaf. :)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik kijk op mijn PS4 via Kissanime. Twee popups wegklikken en klaar.

    Ultra Instinct is na SSJ en SSJ3 van Goku zijn transformaties wel nummer drie qua impact en awesomeness. Damn dat shit is op.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2017
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waarom niet gewoon op Crunchyroll kijken als je toch op je pc kijkt, Yellow? Is wel 480p, maar valt toch niet echt op.
    Geen popups, alleen tussendoor wat reclame (met een popupblocker zelfs alleen wat flashes tijdens de reclameblokken):

    http://www.crunchyroll.com/dragon-ball-super

    Of wees geen cheapskate en neem Crunchyroll Premium voor 5 euro per maand. Geen reclames, geen popups en apps op ieder apparaat dat je je kunt bedenken.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt, maar zo te zien hebben ze geen Engelse versie online staan. Hoewel ik nu wel de Japanse versie volg, wil ik de Engelse ook blijven zien.

    En 5 euro is inderdaad niet veel per maand, maar ik volg Anime series veel te weinig omdat te willen nemen. Eigenlijks volg ik op dit moment alleen DB Super en ik wil voor die 5 euro per maand ook niet alles in het Japans zien. ;-) Maar goed, misschien in de toekomst.

    Ik zal zo meteen of vanavond even een episode zien via de link die je gaf. Eens kijken of het wat is. Overigens maak ik me helemaal niet druk om de beeldkwaliteit, want de remaster van alle DBZ episodes heb ik ook nog en die zijn nog steeds niet om aan te zien. :+

    Sowieso erg jammer dat Super in het Engels zo enorm achterloopt, dat had anders deze discussie een stuk gemakkelijker gemaakt. Heeft iemand nog een idee hoe het komt dat ze zo enorm achterlopen? :eek:
     
    Head Ninja vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina