Titanfall 2 was een prima game. Helaas moest de game het tegen COD en Battlefield opnemen. Dat komt je sales nooit ten goede ... of je DLC nu gratis is of niet. Je moet namelijk eerst een flink aantal exemplaren verkopen ... wat niet gebeurde.
Ah, je bedoelt het zo. Ja, dat zou moeten kunnen. Ik vermoed alleen dat de productiekosten van BF2 hoger zijn (licenties). Of de top managers zijn inhaliger. Waarom inderdaad niet? Maar zie je dat snel gebeuren bij deze titel?
Verdomme... Ik denk nog even snel wat lootboxes te kunnen kopen zodat ik een dikke voorsprong heb op al die n00b losers die vanaf vandaag spelen, hebben ze de optie al verwijderd.. Echt.. damn you EA!..................
Heb een uurtje single player gehaald. Dat was best vermakelijk. Multiplayer heb ik daarna even mee gedaan, als het zonder Dark Vaders etc. zou zijn is het denk ik best een leuk spel. Die overpowered classes verpesten het een beetje voor mij. Denk dat ik deze weer oversla.
Een galactic assault game mode zonder heroes had ik wel tof gevonden. Maar ik vind ze minder overpowered dan in battlefront 1. Wat mensen eigenlijk een beetje te weinig doen is ze met een paar man gewoon focussen. Ze kunnen dan vrij rap neer gaan.
Single Player was leuk! Zojuist uitgespeeld... Multiplayer net even gespeeld zag er ook tof uit, nice graphics ook. Tot nu toe wel een tof spel!
Halve friendlist speelt alsnog het spel. EA dodged the bullet en gaat vervolgens gewoon vrolijk verder met hun geweldige praktijken. Niet echt verrassend. De gemiddelde persoon is heel goed in wegkijken als het aankomt op onethische zaken of genaaid worden door overheden/bedrijven
Sommige mensen geven er ook helemaal niks om. Ze zijn gewoon op zoek naar vertier. Brood en spelen...
En sommige mensen genieten gewoon puur van de game, zonder steeds met zijn tekortkomingen bezig te zijn. Vind ik ook knap. Zelf kan ik mij minder snel bij dingen neerleggen (zie ook MEAndromeda).
Ik heb 3 keer gedacht aan mass effect te halen, maar ik kon het niet Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk