@Kimi NL goed geregeld hoor! Dank daarvoor en zeker voor een eerste cup in PC2 denk ik dat het redelijk vlekkeloos is verlopen.
Ik vond die Cayman best een prima cup auto! Ookal vond ik die Ford ook errug lekker. Ben benieuwd naar de V8SC, om alvast druk bij mezelf op te leggen en jullie op scherp te zetten, de laastste FM6 cup was ook V8SC, op Bathurst snelste tijd, en beide heats gewonnen. Ik kan het dus wel…., alhoewel het toen voor het eerst was dat de racelijn voor iedereen verplicht uit was en schade aan stond. Was toen niet iedereen happy mee, ik noem verder geen namen @B Tender ….
Ik kon dat ding gewoon wat beter uit de muur houden!
Oschersleben (OID), hoe gek ook iedereen over die hobbels het had, ik vind het best een leuk circuit!, altijd wel leuke gevechten daar gehad. Zoook deze keer heat 1 met Kimi en Sv3nnie. Overigens reageerde ik inderdaad pissig op die tik @sv3nnie , maar dat was niet vanwege de tik zelf, maar volgens mij riep jij iets als “ik moest toch wat proberen”…..ik dacht toen aan een lekkere opportunistische actie. Daarna inderdaad een mooi gevecht met jou gehad. 1 keer had ik mijn exit niet goed en dat was voor jou genoeg om op het rechte stuk er voorbij te komen. No hard feelings!
Heat 2, ik was blij met de “herstart” want hij zat goed in de prak mijn auto. Daarna toch weer leuke gevechten. Kimi kwam voorbij en ik hoopte daar nog aan te kunnen sluiten. Ik was blij met mijn pace, maar vergaloppeerde me op @GoldPW die wel erg langzaam de bocht doorging. Ik begreep later dat dat kwam vanwege schade, maar neemt niet weg dat ik erachter op reed en dat was niet ok, excuus! Zelf daarna niet meer kunnen aanzetten omdat anders de motor te warm werd door de schade.
Om naar de V8SC!! Waar iedereen uiteraard verplicht bij is. Anders gaan we Rosdie wel op een andere manier inzetten. Als pitspoes of pacewagen!
Laatst bewerkt: 21 nov 2017