In de begindagen van de ps4 kon ik gewoon de B&W P7 als gaming headset gebruiken. Dat was echt meesterlijk. Toen heb ik de ps4 de deur uitgedaan en nu heb ik weer een ps4 maar in de tussentijd heeft Sony bij update 3.5 het onmogelijk gemaakt dat mensen hun eigen muziek hoofdtelefoon als gaming headset konden gebruiken Why ?
Ja werkt prima. Hij is nu te koop voor 48 euro ipv 60. Dacht bij de mediamarkt dus daar ga je echt geen buil aan vallen. Voor het geluid rondom helpt je echt online met shorters zoals fortnite. En hij is lekker licht. Je moet op je One x ook nog wel de audio op headset zetten ergens bij accessoires. Moet wel zeggen dat ik ook 1 potje zonder dolby atmos heb gespeeld en vond dat ook al heel goed klinken.
Ik hou m'n Denon x6200w en ga voor de P9 Ook omdat ik regelmatig "mobiel" films kijk Sluit de p9 dan samen met de mac aan de receiver, en kan dan ongestoord films kijken mocht er bezoek zijn.
Ik vind van niet, enige vervelende eraan is dat je 3,5 mm jack een knik heeft waardoor de kabel eerst zijwaarts gaat maar dat is in mijn ogen niet heel hinderlijk.
Ik rol nog steeds een headset adapter haha. Ik heb het niet meer nodig omdat de controller nu een 3.5 aansluiting heeft. Maar vind het altijd fijn om makkelijk te kunnen muten ipv me mic omhoog te doen.
@ColdzeroNL, bevalt hij nog steeds? Wil er eigenlijk ook een halen, zie dat de GameMania hier om de hoek nog een uurtje open is. PUGB is echt een stuk gaver als je geluid goed is.
Top. Heb net de 600 gehaald, volgens mij is die vrijwel hetzelfde. De 400 voor xbox was er niet meer en die camouflage PS4 versie komt er niet in. Morgen even testen met PUBG!
Hmmm kan ik niet zo snel terugvinden dus dat zal wel niet. Ach, had er tot nu ook nog nooit van gehoord dus waarschijnlijk mis ik het niet Hij heeft wel een rechte plug
Kan hem ook niet meer vinden, denk dat hij niet meer verkrijgbaar is in NL. Dolby atmos is ook los te koop op je xbox one voor 15 euro. je kunt hem vinden en testen onder apps.