Dat zag ik inderdaad, dat jij er wel mee rijdt. Maar ik krijg die niet voor elkaar. Als ik 'm koop via Buy Cars kies ik voor Stock Parts Fitted.. maar dan nog is hij D700.
Ga ik even kijken. Jij rijdt op Kort, ALT? Terwijl de Rival Challenge bij mij op Full, Alt aangegeven staat.
This Setup file is illegal for the current event and therefore cannot be loaded. Die melding krijg ik als ik jouw setup wil laden @Surreallistic Gebruik jij wel het juiste event? Ook gezien het feit dat jij op Watkins Glenn Kort, ALT rijdt en de Rival Challenge bij mij Full, ALT is.
De fuck! Er zit gewoon verschil tussen als je op English UK speelt of op zn Nederlands! Maar het is alleen het verschil in benaming, het circuit is wel hetzelfde. Ik krijg nu ook die foutmelding bij mn setup. Waaaaazig.
Wacht maar @Rivanov Het is volgens mij toch een homologatie van de beamer in de B klasse. Dan wordt ie denk ik B523
Check check.... klopt. Ik zal de post aanpassen. Je moet dus toch homologeren. Koop de beamer en homologeer. Dan issie B523
Poging 1 @frankx let erop dat je de auto homologeerd en niet maximaal tuned. B523 is de homologatie. Verder niet afstellen, want dat geldt ook als tune.
Aha, dat is de truc homologatie.... Zal ik morgen eens doen en dan kijken of ik aan de tijd kom dit ik zojuist reed
Ga ik zeker doen, Ik zie ook dat jij rijdt met manual clutch, zal ik ook eens gaan doen en dan ook mijn H-shifter gebruiken ipv de "filppers" achter m'n stuur
Heel vreemd. Als ik homologeer komt de BMW op B525 en niet B523..... Duister... Wat doe ik fout vraag ik me dan af
Lol 4e tijd.... ik had de hoop al opgegeven. Vanavond een beamer kopen dan maar. Mooie waggie trouwens Surreal
Geen idee. @Rivanov heeft nu wel B523? Mij een raadsel hoe dit kan..... ik zal eens in het GM7 topic een balltje opgooien. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk