Niet toevallig hoor... punten hadden een week geleden al uit moeten komen maar dat hebben ze uitgesteld ivm de server problemen
Allemaal iets te toevallig toch? HQ werkt niet. HQ kan je andermans Supply Drops zien en je Social Score opkrikken. Punten komen eraan en HQ werkt weer Je zou bijna gaan denken dat ze gewacht hebben zodat mensen door andere worden overgehaald om ook Supply Drops (COD Points) te kopen.
Ik heb net het spel gekocht en alle updates gedaan. Als ik online wil dan blijft het spel steeds continue updates downloaden binnen het spel. En dan krijg ik steeds een error (update failure) met dat ik t spel opnieuw moet opstarten. Steeds in dezelfde loop. T lukt mij dus niet om online te kunnen spelen... wat een drama dit.. Edit: nou het lukte mij eindelijk, word ik 1 potje spelen gelijk weer eruit geflikkerd en kan ik niet meer spelen. Krijg elke keer verschillende rare error codes. Wat een grafspel, een maand na release nog steeds niet speelbaar. Dit kan toch niet?
Die staat OPEN, zoals altijd. Ik kom niet eens verder bij het hoofdmenu van Multiplayer. Bij geen enkel ander spel last van gehad, alleen bij WW2
Check dit even. https://www.reddit.com/r/WWII/comments/7fippo/try_these_steps_if_you_are_getting_error_codes_1/
Bol had hem gisteren 2 tellen, daarna maar bij Nedgame besteld, waar hij wel even te bestellen was. Liep ook tegen dat probleem aan.
Heb m via bartsmit.com besteld voor 44 benieuwd wanneer ik m krijg ze zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen leveren
Toch bijzonder dat die bijna nergens verkrijgbaar is. Zal deze game ze wellicht weer een record omzet bezorgen.
De laatste keer dat ik een Cod speelde was black ops. Ik zou zweren dat ze over die multyplayer gewoon een WW2 sausje hebben geflikkerd.