1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Je deed je naam wel eer aan denk?
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    In de GT World Cup maken ze helemaal bont! :lol:

     
    Dranx, ExoSkeleton, HRT WietHoK NL en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik verziek de games met m'n mad driving skills , en niet door anderen van de weg af te beuken :thumbs:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dit weekend toch weer even flink bezig geweest. Blijft toch wel een erg gaaf spel, waar je snel al uren mee bezig kan zijn. Gelijk ook even een Pikachu gemaakt voor op mijn Lambo en een paar andere auto's.
    Plus een paar goede tunes. Bij de meeste was er geen aanpassing nodig.

    Best geslaagd dacht ik zo! :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Iemand enig idee hoe dat homologatie werkt?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Als je gaat upgraden staan links de requirements. Je kan dan 'upgraden' zoals je wil, er wordt vanzelf aangegeven als je er boven zit. Sommige upgrades staan ook los van de totale score. Bijvoorbeeld je mag soms enkel een bepaalde soort banden gebruiken of tot een bepaalde breedte.
    Ook hierbij geldt dat je de auto automatisch kan homologeren, echter werkt dat net zoals voorheen met het automatisch upgraden naar een bepaalde klasse. Dus er valt veel te behalen als je het zelf doet.

    Moet zeggen dat ik het wel geslaagd vind, heb het idee dat alles nu dichter bij elkaar ligt. Wel jammer van veel van mijn tunes en verdiende daar toch extreem coins/credits mee. Inmiddels weer enkele online, dus credits stromen weer langzaam binnen. :)
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kan het dan voorkomen dat de ene coureur een afwijkende klassificering krijgt qua auto? Voorbeeld van de xbwr rivals challenge: we zijn nu bezig met de bmw m5 uit 1988. Als ik homologeer is het B523, anderen hebben B525. The fok?!
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Vandaag met de game gestart. Ik moet toegeven, mijn verwachtingen lagen vrij laag, maar ik vermaak mij er tot nu toe prima mee. Het stuurt best leuk!

    Ik erger mij wel aan een aantal van die 'tussen filmpjes' welke niet vloeiend lopen. Sowieso vind ik dat onacceptabel, ze zijn immers 'voorgeprogrammeerd' dus de ontwikkelaar kan gewoon aanpassen, maar helemaal bij een game welke XOX Enhanced is (en ik speel 'em dus op de XOX).
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Omdat je waarschijnlijk de standaard optie hebt gebruikt!
    Homologeren is enkel voldoen aan de eisen. Kortom gewoon zelf de upgrades pakken en kun je het gelijk naar je eigen voorkeur doen. Bijvoorbeeld licht en minder pk of juist zwaarder en meer pk, het één en ander is natuurlijk ook circuit afhankelijk.


    Het is precies hetzelfde als voorheen, enkel zijn er nu dus ook requirements m.b.t. soort banden en de breedte van banden, etc. Daardoor ligt het veld dichterbij elkaar. Wat mij betreft een prima toevoeging.
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Toch Forza 7 gekocht, hoewel ik met 6 pas op de helft ben en zelden tijd heb. Het valt mij op hoe veel grip je hebt in Forza 7. Ik speelde 6 met een controller, alle hulp uit en sturen op 'Simulatie'. Forza 7 voelt stukken makkelijker, de auto's zijn minder listig en ook in de regen lijkt e.e.a. minder een ijsbaan. De A.I. lijkt daarentegen juist een tandje straffer te zijn afgesteld. Grafisch is het weer heel sterk en het aanbod auto's is natuurlijk fantastisch, al mis ik nog altijd een reguliere Civic naast een Type-R bijvoorbeeld. Of een Hyundai ix20 zoals in Forza 3/4(?).
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nog effe spammen hoorrrrrrrrr

    We hebben een Rivals Challenge opgezet. Bedoelt om je met mensen van het forum te meten. Geen onderlinge race, maar een time attack of hotlap genoemd.

    Check het xbwr forum gedeelte!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    X-Junk en Bidle vinden dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Stuur of contoller?
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hier dus (xbwr is een beetje verstopt op het forum):
    http://forum.xboxworld.nl/threads/xbwr-rivals-challenge-forza-motorsport-7.179492/
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb FM7 een weekje thuis en heb er inmiddels wel wat uurtjes aan besteed. Tot nu toe best leuk, maar zeker niet top.
    • Allereerst, wie daar bij Turn 10 heeft die idioot kleine fonts verzonnen?! De letters bestaan soms uit een paar pixels! Oké, ik game op een 50" scherm, zeker niet groot meer naar de huidige maatstaf, maar dit slaat nergens op. Heel irritant.
    • Ligt het aan mij, of is de game eigenlijk helemaal niet zo mooi? Voor mijn gevoel zijn de graphics van FH3 en GT Sport veel gedetailleerder. Wellicht heeft men toch behoorlijke concessies moeten doen om aan een locked 60FPS en native 4K te komen?
    • Ik vind de menustructuur erg onduidelijk. Onduidelijker dan bij FH3 en dat was al niet geweldig. Het werkt niet intuïtief en voelt niet aan als één geheel. Eigenlijk gewoon een rommeltje.
    • Het sturen met controller gaat - contra tegen wat ik eerder beweerde - niet altijd even geweldig. Er zit soms een irritante inconsistentie in. Met name bij kleine stuurcorrecties. Bij lage snelheden (bijvoorbeeld als je de baan weer op wilt komen na een spin) is het helemaal maf. Net alsof je instant full-lock vierwielbesturing hebt.
    • De circuits voelen anders aan dan in bijvoorbeeld PC2. Ze zijn ook gewoon niet gelijk (breedte vooral). Dat is maf, want beide games beweren alles zo realistisch als mogelijk in de game te hebben gestopt via laser/drone/photo/etc. Ik neig er naar dat PC2 het juist heeft en FM7 niet. Laatste sectie Watkins Glen is een mooi voorbeeld. Maar ook Laguna Seca is 'anders'.
    • De grafische weerseffecten zijn lachwekkend. Zeker de regen. Het ziet er niet uit waardoor het alles behalve als realistische overkomt. Doe het dan gewoon niet.
    • Er zitten in het geheel geen penalty's in de game? Je kunt afsnijden wat je wilt, zonder gevolgen. Drie keer raden hoe ben online rijdt...
    • Een auto met een conventionele automaat (koppelomvormer) schakelt in de game als een hardcore single-clutch automated manual gearbox. Ook geven alle auto's (daardoor) automatisch tussengas. Ook bijvoorbeeld een VW Touareg V10 diesel :confused:
    Bovenstaande is wat mij nu allemaal even snel te binnen schiet. Zoals gezegd; in de basis best leuk maar het had veel beter moeten/kunnen zijn. Ik zie het bijna als Forza Horizon maar dan op circuits. En minder mooi. En eigenlijk gewoon minder goed.

    Controller. Maar nu weer een tijdje gespeeld te hebben weet ik niet zo goed meer wat ik er van moet vinden... :confused:
     
    Martijnn, Jimmy J. en Koenjo89 vinden dit leuk.
  15. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik vind FM6 een stuk beter. Deel je meeste punten. FM7 had ik eigenlijk niet hoeven te halen. Weinig nieuws tov FM6.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De versnellingsbakken in forza zijn echt complete garbage ja. Ik irriteer me er enorm aan wanneer een auto ( wat een automaat moet zijn ) zich gedraagd als een handbak. Totaal geen feeling voor auto's die devs.. Assetto Corsa doet dit fantastisch btw.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Sommige dingen hadden zeker beter gemogen. Grafisch vind ik het erg mooi met name in 4k. Wel jammer dat er in elke auto een hele geavanceerde spiegel zit. Dit alles filtert en je perfect uitzicht geeft naar achteren, of het nu regent of niet. LoL.

    Qua besturing vind ik het allemaal redelijk prima, maar kan natuurlijk veel verbeterd worden op alle vlakken. Met name in het tuning gedeelte en de bijkomende waardes. Die slaan soms nergens op. Ook de vertaling naar de getallen voor acceleratie, snelheid ed. Sommige auto's zijn beduidend sneller qua bijvoorbeeld acceleratie, terwijl ze een lagere score hebben.

    Ook de AI vind ik van mindere kwaliteit dan in FM6. Met name op 'Unbeatable' houd de AI nergens rekening mee. Netjes aan de binnenkant van een bocht met zelfs je neus van de auto ervoor en de AI stuurt domweg in. Erg jammer en 'weer' een gemiste kans, helemaal als ik het vergelijk met Formule 1 2017. Daarbij had de AI ook wel iets sneller mogen zijn.

    Enfin, al met al vermaak ik me er weer prima mee en er kunnen altijd dingen beter. Moet ook zeggen dat ik sommige dingen wel kan waarderen.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik baal het meeste van de beperkte HUD info en Rival opties.
    De HUD opties in PC2 zijn top.
    Verder vermaak ik me er meer mee dan FM6.
    Best vreemd, want deeltje 6 was toch zeker niet minder dan 7.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die meter afstand is idd een raadsel. Snap niet dat ze dat al niet veel eerder hebben veranderd in seconden.

    Oh en een App zou ook een leuke toevoeging zijn. Beetje zoals Fifa. Auto’s handelen, tunen, etc.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gekkuhhuis vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina