The Girl with the Dragon Tattoo (2011) Hm had hier meer van verwacht. Te weinig echte thriller momenten en vond het plot zich niet echt ontwikkelen. Er heerst ook niet een whodunnit sfeertje. Audiovisueel natuurlijk wat je van Fincher kunt verwachten, maar hier had meer ingezeten denk ik. #inb4 waah zweedse was beterrr
Superhelden films sterf aub.... Of maak een aparte superhelden film topic.. "Algemene" film topic is dit toch?
Voor iedereen, geldig voor alle gevallen, alle personen betreffend, alles etc. Het gaat nu al 3 pagina's over Avengers en Justice League, heb het gevoel dat ook veel van hier dat echt niks boeit..
Grote films zoals Justice League of Avengers mogen toch besproken worden? Dat jij en @Mallakai Marvel moe zijn is prima. Alle films hebben tot dit moment geleid, dus dan mag daar toch wel een post over komen? ;-) Oh, ik geef je alvast een heads-up voor 13 december; Star Wars ... heel veel STAR WARS.
HYPED maar ze zijn duidelijk nog niet all out gegaan met de trailer. IK VERWACHT TOCH MINIMAAL WEL 1 SHOT MET AL DIE MOTHERFUCKERS BIJ ELKAAR
Sorry man, het doet me werkelijk waar al aantal jaar echt geen ene hol. Ik zal hem vast wel keertje bij een 3=2 actie halen van bol.com Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
Dat hoeft toch ook niet Niet iedereen hoeft dezelfde films leuk te vinden. Ik kijk de films 1x in de bios en vind het dan wel prima.