Zo lekker terug. Morgen maar eens kijken of die v8 supercar lekker aanvoelt. Volgens mij vinden jullie hem allemaal wel lekker rijden.
Afgelopen week de T3pa Pro besteld.. Was die op het laatste moment geannuleerd omdat de voorraad op was.. Gelukkig ergens anders nog kunnen bestellen en komen als het goed is vanavond binnen... Als de chauffeur nu geen grote vertraging heeft tenminste Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
daar ga je een hoop plezier van hebben verwacht ik Wietje!. Heb je wel een steekwagentje? Die pro zijn serieus zwaarder dan die plastic speelgoed pedalen. Ik heb alleen de pedaalplaatjes indertijd vervangen door iets grotere. Cheers mate!
Had idd gezien dat de pakketbezorger met een doos van rond de 10 kilo zal komen hoop eerder dat me playseat het niet erg gaat vinden hahaha.. Weet wel dat ze ga instellen op hangen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
De playseat van mij vind ze niet heel leuk.. Ik heb onder de plaat van de pedalen een blok hout liggen. Anders trap je heel je plaat kapot op ten duur ben ik bang. En je hebt het voordeel met iets onder de plaat dat je echt alleen de beweging van het pedaal voelt.
Haha daar was ik idd ook een beetje bang voor.. Morgen maar ff de schuur in steuntje bouwen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Dit is het enige wat Kimi er over heeft gezegd. Voor zover ik weet is er geen "officieel" bericht. Heb daarom ook nog niets uitgewerkt voor Watkins Glen behalve dat tekstje op de vorige pagina. Gelukkig is dat allemaal niet zoveel werk.
Watkins Glen is wat mij betreft ook goed hoor die baan bevalt me wel Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Zo die zit vast.. Straks nog ff paar bakstenen uit de schuur halen voor onder de plaat... En later vanmiddag maar eens gas geven.. Ff kijken hoe het gaat met brake mod (kijken of abs dan uit kan) Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
@Beltoni sorry voor de onduidelijkheid. Maar ik ging er vanuit dat Watkins Glen door gaat vanavond. Ik host iig geen officiƫle cuprace
Hoelaat gaan we verzamelen? Rond 8? Want dan ga ik alvast beginnen met de ford sneeuw vrij te maken...