Hier op max settings op PC. Zal hem ook eens in 4k uitproberen, kijken hoe hard mijn videokaart dan huilt Trouwens Halo 5 Forge uiteraard, de gecastreerde versie
Weet iemand hoe ik kan checken of ik de nieuwe Halo 5 patch (voor 4K @ Xbox One X) al erop heb staan? Zit dat bij de download die automatisch begint met downloaden zodra het spel is geïnstalleerd?
Ga naar mijn games and apps, ga op halo 5 staan en druk alles samen in: Lb, rb, select Dan kan je zien of de enhanced patch gedownload is
Ja. Als je de X hebt dan pakt die ze automatisch. Dus als je de game opstart en geen patch krijgt dan heb je hem al.
Thanks. De woorden "enhanced patch" staan daar niet bij... Of waar moet ik op letten? [edit] Oh sorry ik zie dat er nog meer berichten gepost waren... Dus als het goed is heb ik die patch al erop staan Ok, merci!
Gast als je geeneens weet of die enhanced patch van je is uitgevoerd wat maakt t dan uberhaubt uit? Zien doe je het blijkbaar niet.
Een goeie vriend van mij uit Londen heeft ook al een tijdje Halo 5, maar nog 0 keer gespeeld, want de servers werken niet terwijl ze wel bij mij werken ??? Hij heeft al een anderen poort gekozen al is ze NAT wel gewoon open en ze DNS veranderd naar 8.8.8.8 8.8.4.4 maar dat helpt ook niet, en natuurlijk ook opnieuw het spel gedownload en ze XBOX helemaal uitgedaan.