Hahaha WietHik? Had speciale banden.. Softwets ook wel genoemt + er reed een onzichtbare auto voor me die elke ronde de baan deed droog maken Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Lijkt erop dat ik er a.s. zondag weer bij kan zijn Wel een op -zij het stabiele- wifi verbinding. Duurt nog even voordat er een UTP kabel naar het bergingshokje waar de OneX staat getrokken wordt. Mocht ik lagspikes hebben laat 't me weten, dan zet ik hem wel vroegtijdig aan de kant. Verwacht er op zich weinig problemen mee, maar wifi blijft kut natuurlijk.
Vanmiddag ff een paar rondjes met @ColdzeroNL gereden. Weather op random.. Eerste race begon droog en daarna dikke mist en pak sneeuw en auto waar je dan amper nog wat mee kan. Tweede race begon droog en daarna dikke regen en daarna dichte mist en weer een auto waar je amper wat mee kan. Conclusie Snetterton 300 en regen = chaos hahaha Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Vond hem op Watkins Glen prima rijden in de regen. Je moet alleen wel blijven opletten dat je de plassen ontwijkt. Die waren echt dodelijk, dat kan @Kimi NL beamen.
En Wiethok er vol gas doorheen. Ik schakelde op een gegeven moment terug naar zijn 2 en ik raakte hem nog steeds bijna kwijt. Tegelijkertijd komt Wiethok met 200+ voorbij gescheurd.
Ben benieuwd wat jullie van de nieuwe track limits vinden als de update er is op de xbox Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Die zijn zeer streng geworden. Daar zijn de meningen erg over verdeeld. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik weet het verkeerde topic.. Maar voor de liefhebbers ik heb mudrunner nu ook op xdoos. Als iemand keer wil spelen hoor ik het wel Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik zou vanavond best wel even kunnen. Uurtje of 8? Reed vanmiddag redelijk constant in de 1.48 op Snetterton maar dat was dacht ik onder iets andere weersomstandigheden.
Heb nog niet zoveel ontdekt.. Alleen handling is weer iets anders.. Reageert voor mijn gevoel allemaal iets sneller.. Je kan nu bij setups zien voor hoeveel rondjes benzine je mee hebt.. En de track limits zijn idd behoorlijk aan gepakt.. Je krijgt nu nog sneller een slowdown Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Zo'n kampioenschap maken ziet er wel gaaf uit. Even puzzelen aan het begin en hopen dat niemand disconnect oid. Je kan 26 races instellen voor een cup. Daarnaast kan je iedereen een vast nummer geven en heb je ook een ranglijst voor teams. Je kan volgens mij geen reversed grid instellen. Wel start je in de volgorde van de stand wanneer je de kwalificatie weg laat. Daarnaast staat de puntentelling vast (F1 stijl) en kan je zelfs een vaste director en broadcaster instellen Ben benieuwd of het een beetje werkt!