1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War Ultimate Edition

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Fucking donker weer.

    Fall 2016 Game release
    Spring 2016 Beta release
     
  2. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe spot je ook al weer ?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Spotten mag niet!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28

    Een montage die ik over de tijd bij elkaar heb gevoegd! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :)
     
    Obscure Thing en Hybrid vinden dit leuk.
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Grappig om al die gastjes te zien bouncen en alles te zien missen :lol: Strafe>>Bouncen (1op1 dan). Maar toffe montage, wordt dit nog een beetje gespeeld dan?
     
    TopRowhide vindt dit leuk.
  8. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Mwah mwah ik scrimde meer en deels en doe zoals je ziet in de clips king of the hill! Groot toernooi aangekondigd voor 15k pond. :eek:
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Pfff vandaag begonnen en die levels vliegen me even voorbij, net als vroeger. Wat blijft het een steengoede game. Een tijd waarbij zulke gespierde gasten helemaal de bom waren incl. hun oneliners :D
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Speel 'm nu ook.. had de game altijd al op de 360 maar nooit voorbij act 1 gespeeld. Nu ondertussen op het eind van act 4 uitgekomen en ga hierna de volgende delen spelen. Leuke game!!
    Grafisch is het wel wat minder. Ziet er wel vet uit maar de alliasing is bestwel aanwezig en de 30fps houd volgens mij niet altijd stand.. met name de alliasing stoort na het spelen van al die super schone games van de afgelopen tijd op de X en de Pro.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb ‘m wel eens eerder op de X360 in haar geheel gespeeld en het is dan ook super tof dat de game nu nog steeds als een huis staat + een aantal toffe momenten die ik toen echt helemaal te gek vond. Zoals
    de strijd met de Berserker dat ie door die deuren moet rammen of die achtbaanrit in de factory
    .
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Hmmmm @Rienbu

    Merk jij ook dat de game zo nu en dan pop ups/bugs heeft in de verte en zo nu en dan soort ‘witte reflecties / witte pop ups’ zodra je draait? Beetje jammer, al is het niet erg storend oid. Ik baseer dit op de SP en met name act 3/4. Benieuwd naar jouw ervaringen. Meen me dit niet in de X360 versie te herinneren :p, die witte pop ups.

    Ik doel met pop ups als soort ‘flikkeringen in beeld’ :p.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee dat is mij niet opgevallen man. Heb hem vandaag uitgespeeld en eigenlijk een zeer smooth ervaring gehad.
    Game is wel vet man. Vind dat ze de snelheid in deze game goed hebben uitgewerkt. Gameplay is voornamelijk covershooter maar toch weten ze binnen deze kader nog genoeg variatie te brengen en verveelt de game nooit of voelt het te langdradig aan.
    Nu bezig met deel 2!!
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Weird weirddd... Ben benieuwd als ik een ander spel er in steek. Heb de One S net 2 weken dus ben benieuwd.

    Nee het valt me echt op. Het lijkt net alsof de game gewoon niet helemaal op en top gepolished is. Het is niet overal, enkel in sommige nieuwe gebieden.

    EDIT:



    Zie 33:20-33:25 als ie door dat poortje loopt. Als je goed oplet zie je 2 flitsen tegen de muur waar je op kijkt als je er doorheen loopt. Ik heb het ook exact waar hij/zij het heeft. Dat is hetgeen wat ik bedoel. Ik zie het overigens ook bij andere videos.

    Qua framerate vind ik ‘m prima spelen!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2017
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hmmm, was mij niet opgevallen.. wat mij wel opvalt in de game is dat de ammo lijkt te glitchen. Maar gezien het ook in deel 2 is heb ik meer het idee dat het de bedoeling is. Op het moment dat je op het juiste moment je ammo reload moet je toch gewoon op zijn snelst reloaded toch? Om de een of andere rede begint het ammo magazijn balkje te knipperen, meestal de rechter helft maar ook weleens de linker kwart. Het ziet er vreemd uit iig lol.
     
  16. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan heb je een perfect reload en doen je kogels dus ook meer damage. Vandaar dat je ammo balkje knippert.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dit is echt idd een drama ouwe.
     
    Racerblade01 en Servantes vinden dit leuk.
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Hahaha nee dat is mij dan weer niet opgevallen. Weird inderdaad.

    Ja klopt! Ik moet even op vakantie ouwuh.
     
    Rienbu en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die missie in die worm bij deel 2! Jeez lol. Ben nu onderweg naar Nexus. Iemand een idee hoe lang ik nog moet? Vind deel 2 wel vet maar tot nu toe niet zo leuk als de eerste.
     
    janter vindt dit leuk.
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nice!! Speel je ‘m via backwards compatibility op je X1? Zoja, speelt ie lekker? Merkte bij Halo CE anniversary dat de game gewoon niet lekker liep op X1 namelijk.

    Gisteren heb ik GoW UE uitgespeeld. 9 uurtjes er over gedaan. Leukste stukken blijven voor mij het eerste gevecht met een Berserker, de confrontaties met die Brumak en het trein level vind ik er tof uitzien (met name de lucht).

    RAAM is wel easy (gespeeld op normal).

    Locusts blijven overigens toffe vijanden! Al met al, met veel plezier herspeeld :).
     
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina