Hmmm sorry jongens. Ik mopperde/rante omdat ik de racelijnen van jullie spiegelde aan de FIA-regels (altijd twee wielen binnen de lijntjes), waar, zo bleek achteraf na napraten met
@asjemenou75 de insteek meer was 'als de game het goed vind is het goed'.
Dat m'n microfoon (zowel horen als spreken) in heat een en twee niet werkte en ik m'n gedachten dus niet kon uiten hielp daarbij niet... Gooide het er dus allemaal uit toen ik weer te horen was,biet heel handig van mij, en veroorzaakt door een misverstand over de regels mijnerzijds.
Heat een onder zware zware druk gestaan van Auto gespot. Ik kwam heel goed weg na een foutje in bocht een, daar had ik enorm geluk achteraf.
Heat twee genoten van gevecht met WietHok tot het fout ging. Volgens mij reden we een rondje letterlijk van de eerste tot en met de laatste bocht zij aan zij, supervet. Ha dik beelden opgenomen Gold? Je zat geloof ik eerste rang. Onze botsing was een combinatie van factoren. Ik gunde je niet heel veel ruimte om terug de baan op te komen in de laatste bocht, dat lag deels aan een stukje frustratie zoals hierboven beschreven mbt tracjlimits en deels vanuit de insteek dat degene die de baan verlaat (zeker als hij ervaren is) zelf zorg moet dragen om veilig terug de baan op te komen.
Heat drie eerst in gevecht met WietHoK. Na de pitstop lag Kimi ineens voor me en autogespot en gold zwaar op mn staart. Een I haalpoging van de snelle autogespot lukte niet, en uiteindelijk ook Gold achter me weten te houden, p2 gefinisht.
Ik denk dat Silverstone letterlijk en figuurlijk meer ruimte biedt om in te halen met diverse bochten waar alternatieve lijnen mogelijk zijn. Belooft een mooie race te worden.
Klik om te vergroten...