@Rivanov Zit je nu wel via Free Play? Via Rivals staat ie er bij mij namelijk niet meer tussen die challenge. Is het voor iedereen helder dat we verder geen in de M5 via Free Play? En heeft iedereen nou de B523 homologatie? @Ron76 @Rossi46 @pyoonex @HRT WietHoK NL
Weet me gelijk hoe ik me voel in pcars..... ;-). Tip van de week, die rode remlijn op dit circuit moet je met een zeer flinke korrel zout nemen.
Zondag ochtend ritje -> 2:09.982 Nu met manual clutch en alleen ABS aan... vlel niet mee, maar die 2.05 waaanzinnig.... Respect! Nog een tip, lllllaaaaannnng doortrekken in bepaalde versnellingen dus niet te vlug opschakelen, toerenteller mag best wel ver het rood in.
Mezelf er ook maar ff weer tussen gezet.. 2:05 laag wordt nog lastig Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Voor de geïnteresseerden: Net niet mijn eigen tijd verbeterd, maar 2 ronden later tikte ik wél een snellere tijd aan. Helaas net dirty!
Nog een paar dagen heren! Ik mis nog een aantal rijders op het scorebord. Hopelijk hebben jullie nog tijd de komende dagen? @Ron76 @Rossi46 @Pyoonexk Ook nieuwe aanwas is welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zijn er nog wensen met betrekking tot volgende circuit/auto voor de volgende challenge? Anders wordt het tot en met het nieuwe jaar een Ringmeister-challenge....
als je de "groene hel" bedoelt, lijkt me die wat lang voor "hotlappen". GP circuit heeft dan meer mijn voorkeur
Nieuwe challenge Spa Francorchamps daylight Nissan Nismo Verplichte tune! Zoek de tune op met Surreallistic als Gamertag. Omschrijving is xbwr Uitslag vorige challenge volgt later vanavond Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Blijkbaar worden mijn screenshots niet meer opgeslagen op m’n Xbox One X... weet iemand hier een oplossing voor?
Nja, dat is niet de oplossing die ik zocht.... maar dat had wel het probleem voorkomen van geen tijd neer zetten.