BELANGRIJK!
Algemene Mededeling:
Resultaten Race 2 worden geschrapt. De bug in het weersysteem heeft een aantal leden dusdanig veel voordeel opgeleverd dat er niet gesproken kan worden over een eerlijke race.
Resultaten van Race 1 worden behouden.
Algemene Mededeling nr. 2:
Mensen, zorg ervoor dat je (pit)setups "on the fly" kunt aanpassen!
@Jimmy J.
Hang een toetsenbord aan je Xbox en map de Nummerieke toetsen aan TCS, ABS, etc. Zodat je toetsen op je stuur vrijmaakt voor het naar rechts/links kijken. De oorspronkelijke D-pad intellingen zijn gewoon nodig.
Ik heb bijvoorbeeld een extern toetsenbord aan mijn xbox hangen met de volgende hotkeys op het nummerieke gedeelte:
1: ABS
2: TCS
3: STM (niet te gebruiken in de cup)
4: Links kijken
5: Stoel naar achteren
6: Rechts kijken
7: Reset knop
8: Stoel naar voren
9: Pit request
verder heb ik op het qwerty gedeelte:
- Instelbare rembalans
- Instelbare Stabilisatorstang
En nog wat kleine dingen. Belangrijk: Stel geen pitlimiter in. Hij haalt dan vervolgens automatisch de Auto-pit limiter eraf waardoor je gegarandeerd penalty's gaat pakken.
Algemene Mededeling nr. 3:
En dit is de meest hypocriete, komend van een raceleiding die zich zelf er ook dusdanig vaak schuldig aan heeft gemaakt, maar let op het taalgebruik. Vond het gisteren tijdens race 1 niet om aan te horen. 1 keer snap ik, maar zet je mic gewoon op mute als je veelvuldig wilt schelden. Ik gooi hem tegenwoordig af, dat hielp voor mij.
Wiethok, ik heb het gisteren al vermeld in de lobby. Maar de reden dat ik een briefing maak en daar de datum in vermeld is omdat je dan onder de juiste omstandigheden kunt testen. De Timetrial is leuk, maar daarin zijn alle omstandigheden perfect.
- De baan temperatuur is hoog
- De bandenslijtage staat uit
- Weinig brandstof in de auto
Gisteren werd race 1 in september verreden. Een koud seizoen, zeker in de UK. Dat je daar minder grip hebt, is vanzelfsprekend.
Ik weet niet in hoeverre je een set-up hebt gemaakt (ik reed op standaard met rembalans op 60 en 8 Aero achter) maar als je je helemaal blind staart op de time trial en haar omstandigheden, dan klopt je set-up minder.
Daarnaast heb je toch 70kg meer in je auto als bij de time trial, ook niet echt onbelangrijk.
Dat je dus minder grip hebt in de multiplayer t.o.v. singleplayer. Is niet omdat er een verschil in physics is, maar omdat het weer/tijd/omstandigheden anders zijn.
Voor de rest maakt het mij niet zo heel veel uit of je aanstaande zondag mee doet of niet. Dat mag je zelf bepalen. Maar de game de schuld geven van alles, vind ik een beetje te kort door de bocht.
Klik om te vergroten...