Was ook ff een snelle oplossing haha.. Heb je al harde reset geprobeerd met je xdoos Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Blijkbaar werden mijn screenshots alleen lokaal opgeslagen en zijn niet zichtbaar in de Xbox app, heb het nu veranderd zodat ik altijd bij m’n screens kan en dus ook tijden kan posten.
Beetje doortuffen Frank. ;-) Tip, zet m eens op 20 rondes en gebruik modkaarten met ruim 100% extra credits. Ik had op Watkins Glenn laatst bijna 600k credits te pakken. Koste me een uur en 190% mod kaarten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kun je kopen met ingame credits .Verhoudingsgewijs zijn ze best prijzig helaas. Maar als je de wat duurdere combi koopt, zijn ze vaak wel goed te combineren met elkaar. Zo loopt de bonus dus flink op. Maar ik heb nu totaal misschien 10x iets gekocht. De rest gewoon bij elkaar geraced. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Blijkbaar kan je dat aan/uit zetten, nadat ik m’n Scorpio edition heb gekregen is dat blijkbaar om de één of andere reden uitgezet...
Beetje late reactie, maar toch even Recent alsnog een PS4 gekocht (nadat ik alles kort daarvoor de deur uit had gedaan ) inclusief Gran Turismo Sport. Die game bevalt mij zoveel beter dat ik Forza 7 daarna niet meer heb aangeraakt. Ik denk zelfs dat ik Forza 7 ook van de hand ga doen. GTS laat in veel opzichten zien hoe het kan/moet. Niet perfect, maar wel echt beter, gekeken naar de doelgroep. Al blijft die PS4 controller een ramp. Na een half uur racen vette kramp in m'n handen. Ik kom wel weer om de hoek kijken bij Forza Horizon 4. Mits die de klasse van deel 3 benaderen kan, want dat vind ik nog altijd een fantastische game.
Ik ga straks ook maar eens aan gt sport beginnen.. Paar weken terug ook ps4 in huis gekregen.. En gister maar ff ps+ er op gezet Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Jammer dat je Forza 7 geen nieuwe kans wil geven. Ik vermaak mij erg goed in de nieuwe (ranked) competielobby's. Je ranking stijgt naarmate je presteert, en dat merk je ook aan het niveau van je tegenstanders. Vindt het zó lekker rijden, eerlijk waar. Maar goed, dat is dus met een controller. Ik begreep dat het met een stuurtje nog steeds niet fijn rijden is? Aan de andere kant: ik heb zelf GT Sport (nog) niet gespeeld. Een 3e racer (na Forza en PC) leek mij iets te veel van het goede.
Ik vond de demo van GT Sport verassend leuk en heb laatst tijdens Black Friday toch maar de volledige game voor €20 meegepakt. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om een nieuwe racegame op te pakken.
Ik vond de demo juist weer niet heel boeiend eerlijk gezegd. Maar 20 eurootjes is natuurlijk een hele mooie deal. Wellicht dat ik 'm bij een volgende sale ook wel eens oppik.