1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zoals?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Laten we eerst maar eens wachten totdat de game überhaupt speelbaar is voordat we daar een oordeel over gaan vellen :p
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    3 feb is American Truck Simulator blijkbaar beschikbaar op Steam.
    Kom net een stream tegen met de game:

    Ben benieuwd of het wat is. Effe kijken :p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ziet er best wel tof uit. Ik ben alleen nog lang niet uitgekeken op Euro Truck Simulator 2. Ik ben ook zoon van een oud chauffeur en mijn vader reed voornamelijk door Europa, vandaar dat ik daar meer mee heb.

    Hoop alleen dat er ook wat nieuwe elementen inzitten en dat je ook meer kan met je bedrijven behalve openen en uitbreiden. We zullen zien, ben benieuwd wat jij ervan vind @Alexknl .
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Iemand al American Truck Sim gespeeld? Hoor er tot nu toe wel goede verhalen over. Eigenlijk kwa gameplay hetzelfde als ETS2, maar dan in Amerikaans jasje en mooiere scenery. Enige minpunt dat ik gehoord heb is dat er onrealistisch vaak een politiewagen langsrijdt :+
    En wel vet dat je ook soms op een bouwplaatsje gewoon langs de weg tussen de pionnen iets moet afleveren. Allemaal zo een kleine dingen.
    Straks maar eens aanschaffen.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2016
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had 'm gereserveerd en vanmiddag volgens mij m'n key ontvangen. Zitten nu nog maar 2 trucks in de game en het gebied waar je in kunt rijden is ook nog niet af. Worden toegevoegd als DLC waar in ieder geval de eerste gratis van is. Ben ook wel benieuwd, laatst weer een stuurtje aangeschaft. ETS2 speelt echt gruwelijk op die manier :cool:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Damn het is echt flink opletten op de snelheid nu met die rondrijdende politie. Vergis me nog het vaakst op het stuk waar het opeens van 129 km/u naar 105 km/u gaat bij die op- en afritten op de snelweg. Meestal instant boete. Bij ETS2 kon je nog een beetje letten op de flitspalen :p
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heeft iemand toevallig een overzicht van belangrijkste/mooiste mods voor ETS2? Er zijn super veel mods verkrijgbaar maar je kunt niet alles in een keer uiteraard.

    Edit; nvm, en toen vond ik ProMods _O_ prachtig dit.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2016
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Deze game laatst op mijn macbook gespeeld alleen krijg ik mijn t150 stuur niet werkend. Hij herkend hem hem wel. Staan op de thrustmaster site wel drivers voor Windows niet voor mijn Mac helaas.
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand die dit spel nog speelt? :)

    Ben er weer mee begonnen en heeft mij weer flink te pakken. Met name de heavy cargo, bepaalde mods voor andere vrachtwagens en de nieuwe add on Special Cargo zorgen er voor dat ik weer aardig aan het touren ben :)
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jazeker. Heb laatst de Italia DLC gekocht, paar dagen terug de Special Transport DLC, nu alleen nog een keer de nieuwste Promods installeren en kijken of de nieuwe Scania al beschikbaar is :)
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig nu ik weer een dikke PC heb ga ik deze ook eens bekijken. Is er een VR versie van? :D

    EDIT: Ja dus.. moet de -oculus parameter invoegen.. geinig..
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoe is de Itailia DLC? Heb die nog niet gekocht maar staat wel op het lijstje namelijk :)
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb nog niet gespeeld met Italia haha. Ik moet eerst nog eens de nieuwe versie van Promods downloaden, dat maakt de game wat beter. Zal hem een dezer dagen zeker weer gaan spelen. Van wat ik gezien en gehoord heb is het zeker een mooie omgeving wat ze gemaakt hebben. Deze streamer met elke zondagavond 'sunday night trucking' (nu dus live) speelt ook met alle DLC en zelfs DLC wat nog niet uitgekomen is. Hij is zeker wel enthousiast over Italia.
    Hij heeft nu ook een Wintermod die ik ook weer erop wil zetten. Ik moet sowieso alle mods weer even overnieuw checken/updaten, dat is effe wat werk.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn grootste problemen met deze game is o.a. het mod systeem. Voor degene die pro mods kennen, die weten dat er een ontzettend toffe upgrade inzit waar je o.a. naar en door IJsland kunt, wat de afstand met Bratislava een heel stuk groter maakt. Land is zelfs in de game erg mooi, maar nu mijn punt.

    Je moet die mods o.a. in een speciale volgorde installeren, anders werken ze niet. Ook hekel ik het feit dat je savegame soms lastig te vinden is en wanneer je die weer wilt gebruiken na bijvoorbeeld een herinstallatie van de game, of windows, de game je oude savegame niet meer herkent.

    Ik zou graag veel meer technisch support voor de game willen, als het er niet al is, geen ingewikkeld gezeik voor de game en het liefst alle grote mods beschikbaar op Steam of zoiets. Alles makkelijk op een rijtje installeren en ook de installeren wanneer gewenst.

    Veel meer preventie tegen niet werkende mods zou ook fijn zijn en game stabiliteit verbeteringen doorvoeren is ook meer dan welkom.

    Misschien dat iemand mij kan vertellen wat voor verbeteringen er allemaal zijn doorgevoerd in deze game de afgelopen twee jaar ongeveer, want ik wil zo graag weer, maar niet met al die ellende die ik al rond de pro mods heb meegemaakt. Ik ben ook niet echt geneigd weer te gaan spelen als IJsland er niet inkomt, fucking episch land is dat.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gewoon Promods installeren, mod-volgorde daarvan is overal te vinden (klik), en dan de andere mods via de ingame Steam Workshop installeren. Dat laatste is nieuw erbij gekomen afgelopen jaren. Die worden dan ook automatisch geüpdate. Echter staan niet alle mods hierop, maar wel veel.
    Bij elk spel waar je mods installeert weet je dat je problemen kunt krijgen want dit is niet vanilla, je kunt niet van een developer verwachten dat hij ook nog mods gaat ondersteunen, daar is geen beginnen aan natuurlijk. maar die overweging mag je zelf maken. Als je het goed blijft controleren en je savefile af en toe backupped, komt het goed.

    Edit; voor overige mods raad ik deze lijst aan, wordt minstens 1x per week geüpdate. En ohja, ik installeer standaard geen mods op de truck, want dan kan je game makkelijker crashen omdat dit lastiger aan te passen is voor de game, mocht de mod niet meer werken.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hele handige informatie @Alexknl : Duidelijk. Ik vind het wel jammer dat de game inderdaad zo gemakkelijk kan crashen als je mods op je truck of trailer installeert, want het zijn juist die mods die de game een stuk realistischer maken en juist daarom had ik daar graag meer stabiliteit voor gezien, bijvoorbeeld via een on officiële patch, zoals die geweldige van Skyrim bijvoorbeeld.

    Jij zou toch ook wel durven toegeven dat een collega van VOS Logistics voorbij zien komen toch gewoon erg tof is ipv humpie dumpie transport. Ik ben ook chauffeurszoon, misschien komt het daar wel door dat ik het graag wil, maar als het er niet is en het komt er ook niet, dan moet ik daar maar vrede mee hebben.

    Gewoon leren totaal geen mods te installeren die met truck of trailer te maken hebben. Ook niet een eventuele raketmotor mod, even uit de gein deze vraag!?
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Daarom moet je niet alleen promods installeren maar ook die Trailers & Companies pack erbij nemen, ook via promods site te krijgen. Dan heb je echte bedrijven en trailers. Dat is voor mij ook een belangrijke mod om de game leuker te maken. Veel bekende bedrijven zoals IKEA, DHL, etc..
    Maar ik bedoel mods op de truck zelf, geluid mods kan nog wel, maar voor de rest nah. Er zijn ook al Cabin Accessories / Scania DLC en DAF DLC packs enzo uitgekomen, die heb ik ook gekocht. Dan heb je sowieso al stuk meer vanilla aanpassingen aan de truck.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klinkt fantastisch. Zodra ik mijn computer weer op orde heb ga ik er zeker weer naar kijken. Fijn dat er dus nog best wel support is. Dit betekent wel dat ik dus de IJsland mod ook weer kan installeren, en al doende kan rijden tussen het Westen van IJsland en Bratislava, zo'n beetje de langste rit die er is.
     

Deel Deze Pagina