1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Player Unknown's Battlegrounds

Discussie in 'Games' gestart door Dyonko, 9 jun 2017.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh leeuuk... :+
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heb jij hem nu al gekocht dan Rossi?

    Of zit je net als ik in "kamp huiverig"?
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ga 'em kopen. Op disc dan wel :D

    EDIT: kan dat überhaupt wel? Op de site van de MM is sprake van een downloadvoucher. Is natuurlijk ook een preview.
     
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Je krijgt idd een mooi plastic hoesje.. Alleen de inhoud is een download code

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je krijgt overal een hoesje met code. Op disc kan pas als de game gold is gegaan (er is een masterdisc met de game erop die af is). Al denk ik dat dat tegenwoordig ook digitaal is :)
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    @Rossi46 probeert ook altijd demo's op disc te krijgen. :lol:

    Even serieus, als je zo lang twijfelt over een preview game dan weet ik niet of je hem moet halen. Veel mensen konden niet wachten om dit te spelen, dan doe je eerder concessies. Het spel is gewoon nog lang niet af en het gebeurt vaak genoeg dat je vast komt te zitten of dat je een random disconnect krijgt. Het schieten voelt zeker niet zo lekker als BF4, not even close.

    Als je van shooters houdt, zin hebt om veel te lachen en de gigantische imperfecties voor lief durft te nemen, dan is het echt een aanrader!

    Edit: Ik wil ook even vermelden dat jullie wel een stel wijven lijken.
     
    Kimi NL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @Beltoni zit je nu al aan de drank? Verder wel eens met je opmerking dat het een preview is en dat je je verwachting daarop nog wel moet aanpassen
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hohoho, ik twijfel nergens over. Ik wilde de game überhaupt niet eens kopen. Maar ja, Kimi heeft 'em straks misschien ook, dus dan moet ik wel :+

    Hoe is je headset trouwens Beltoon? Wel blij met je aankoop? je hebt er tenslotte 1,5 jaar over kunnen twijfelen :whistle:
     
    Kimi NL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je kent me te goed. Maar heb met mijn AA buddy afgesproken om op maandag niet meer te drinken. Koelkast staat nog wel vol met Leffe Bruin. #thestruggleisreal #babysteps

    *Fixed
     
    ColdzeroNL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Is er ook iets bekend of die nieuwe map ook naar de Xbox komt?
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja volgend jaar.
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    @Rossi46 Ik ben overstag gegaan en heb mij aangesloten bij het zooitje plebs dat maar niet kan ophouden over deze game.
    Mijn tip aan jou: Niet kopen! Volg de hype niet!

    Ik heb redelijk veel streams gekeken toen het spel nog uit was op PC en ben best bekend met de zooitje bugs die er nog in zitten. Maar ik vind hem tegenvallen.
    3 potjes gespeeld, 2x bij de laatste 30, maar ik kan gewoon niet snel aimen en mikken. Ook het LT 1x indrukken voor inzoomen vind ik echt on-natuurlijk werken om nog maar te zwijgen over de verschrikkelijke langdradige manier om wapens aan te passen.

    Om een RDS op je secundaire wapen te zetten moet je:
    - Start
    - RB
    - Scroll down
    - A
    - D-pad Down
    - A

    Tuurlijk zal het nog een hoop gewenning nodig hebben, maar echt intuïtief is het nog lang niet.
    Ik snap ook helemaal dat dit spel nog niet af is en met een paar potjes meer verwacht ik echt wel dat ik beter met de controls om kan gaan. Maar hij valt mij als iemand die er best wel naar toe heeft gekeken, tegen.

    Ik hoop dat de gezelligheid met de boys de aanschaf rechtvaardigt voor mij. Anders ga ik snel weer wat anders spelen!
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben er ook alweer mee gekapt.. totaal niet mijn koppie thee.. de performance op de X was opzich goed te doen hoor maar er is voor mij weinig lol aan de game. Ben gewoon een saaie gamer ben ik bang :p
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    In me uppie heb ik er ook geen lol aan.. Dit is voor mij echt een game die je voor mijn gevoel duo of met een squad moet spelen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik vind hem in mijn eentje wel leuk, maar het aimen is inderdaad voor mij het moeilijkste in de game. Het parachute springen, wapens upgraden (gaat best intuïtief na een potje of 20, als je maar weet welke upgrade en kogels bij welk wapen horen, dan hoef je de nutteloze ook niet op te rapen als je een L1 backpack hebt), rijden, verstoppen om bij de laatste 10 te komen heb ik wel onder de knie.
    Maar dan komt het aan op schieten en als ik iemand niet kan verrassen verlies ik 50-60% van alle vuurgevechten en dat is fortnite wel anders, heb met name het idee dat de trajecten van de kogels en de timing door gebrekkige connectie of servers niet klopt.
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Update is onderweg[​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Xbox Players,

    We are glad players are enjoying PUBG in Xbox Game Preview and we appreciate all of the great feedback we’ve received. We take listening and reacting to our player base seriously, and we will work with our community to find opportunity to continually improve the player experience while in “XGP” and beyond.

    Please continue to bring your feedback, questions and enthusiasm to: https://forums.playbattlegrounds.com/forum/178-xbox/

    This patch will be live at 1AM PST / 10AM CET / 6PM KST. Please restart your Xbox after the patch goes live to get the update.

    Here are the first of many Xbox-focused patch notes to come:

    Gameplay

    Gas can now be used while on bike or bike with sidecar

    UI/UX

    Equipment icons on HUD will now be visible

    Player icon is now more clearly visible on the world map

    UI prompts now appear when reload and enter a vehicle options are present

    Character

    Tweaked hair color options

    Animation

    Cleaned up sidecar passenger animations in first person view

    Fixed player camera issues while a passenger on the backseat of a Buggy

    Addressed arm animations specific to holding some weapons

    Character now correctly faces the proper direction when stopping while swimming

    Others

    First pass visual and performance improvements

    Slightly improved anti-aliasing on Xbox One and Xbox One S

    Localization updates for Vietnamese, Spanish,(Spain/Mexico)

    Controls on motorcycle no longer inverted

    Keyboard functionality is disabled

    Bug Fixes

    Fixed instances of player nametags not properly displaying in the lobby during Squad and Duo play

    Fixed minor animation while crouching and prone

    Fixed issues where curtains on windows block line of sight of players in the TPP mode

    Fixed an issue where when Squad leader left the party, voice chat ceased to function as intended

    Fixed issue where players could lean out of vehicles even when obstructed

    Fixed collision of cardboard boxes in Yasnaya city

    Fixed typo in the controller guide

    Other minor fixes

    Thank you again from all of us at the team.


    See you in-game,

    The PUBG Development and Community Team



    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Denk ook dat de game voor mij veel leuker zal zijn als ik met iemand anders speel. Heb helaas geen vrienden op xbox die dit spelen dus dat is wel jammer. Op de ps4 zou het voor mij veel beter zijn gezien ik daar een heel actieve vriendenlijst heb.
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je mag me wel toevoegen, heb een hele lijst die dit spelen (waarvan de meeste ook in dit topic aanwezig zijn) en soms komen we net niet uit om een squad te vormen.
     
    HRT WietHoK NL en Rienbu vinden dit leuk.
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik heb er even over getwijfeld, maar ik laat 'm aan mij voorbijgaan. Het zal best geinig zijn hoor in een squad lekker ouwehoeren en aankloten, maar ik zuig zowiezo big time in online shooters tegenwoordig en als ik dan lees dat het aimen ook best ruk is zie ik 'm al aankomen. Ergernis to the max. Bovendien zal ik mij mateloos gaan ergeren aan de best matige graphics (ik zie echt constant pop-in bijv.), graphics hoer die ik ben. Maar dáár heb ik geen One X voor gekocht:D
     
    Kimi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina