1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat vind jij goede spelers?Nu heb je Team van de groepsfase in packs.Zitten aardige beestkaarten bij dus als ik jou was had ik ze allang geopend.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alle 16 packs geopend, waarvan 2 mega packs, meerdere players packs. Hoogste Herrera.. sjongejonge.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gister nog uit een gold upgrade pack Casemiro TOTGS gekregen, daarvoor die 5 packs van samenstelling geopend maar daar zat natuurlijk niks in.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Lekker druk hier! ;-)

    Net IF Suarez maar gekocht, veel coins, maar wilde niet wachten. Verder wel benieuwd hoe straks de markt nog zal inzakken.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja dit topic past zich ook aan aan de rest van dit forum: stuk rustiger dan het ooit geweest is.
    Zelf hou ik het Ultimate Team topic op Tweakers in de gaten, voldoende activiteit daar. :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Benieuwd of volgende week TOTY komt. Hoop enkel dat Messi een RW is en geen ST.
    Iemand wellicht iets vernomen?

    Voor de rest maakt het me niet heel veel uit. Ben nog steeds erg tevreden met mijn team.
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Help! Ik heb onderstaande Squad, maar op de een of andere manier speelt het niet lekker. Ik mis voornamelijk een cam die lekker speelt. Ik heb nog de IF Fekir gebruikt, maar die speelt ook niet heel lekker. Het lijkt alsof ik body mis. Ik heb in mijn andere team, een veel minder serie a team, altijd gespeeld met valero en hamsik, welke perfect rendeerd.

    Iemand nog tips? Ik heb 88k om uit te geven voor aanpassingen. Overigens is Neymar ook niet geheel mijn type, maar vind het lastig om die te verlopen. Verder mag mijn team overhoop gegooid worden.

    http://www.futhead.com/18/squads/2492286/

    Thanks!
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Verwachten jullie dat de prijzen nog gaan stijgen? Ik heb rond de kerst ingekocht met het idee winst te maken, toen Reus (hunter) zakte van rond de 70-75k naar 60k. Inmiddels is ie gezakt naar 42k. Daar zit ie al zo'n drie weken en er gebeurt niks.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gaan alleen maar dalen, alleen echte populaire high rated spelers worden nog duurder of blijven duur.
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Aankomende week komt toty uit
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ronaldo, Messi, begrijpelijk. Kane zou niet mijn keuze zijn geweest.
    Iig goed dat Messi RW is en dus toe te voegen aan mijn team. :)
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wie had je dan willen zien ipv Kane?
     
  13. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Kane is gewoon de beste spits op dit moment en omdat de buitenspelers al verzekerd zijn in elke fifa vind ik het logisch lewandowski is niet meer zo goed als hij was en neymar heeft gewoon pech met Ronaldo en Messi.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zonde dat de weekend league 40 wedstrijden vraagt. Dat vind ik echt onmenselijk. Heb nu 14 wedstrijden gespeeld, 11 gewonnen dus ben tevreden. Ik begon met 3 verliespartijen, moest blijkbaar weer even wennen aan de intensiteit en stress niveau. Vervolgens 11 achter elkaar gewonnen. Nu heb ik het wel gehad. Dat vind ik zonde, want dan kom je nooit bij de echt goede prijzen helaas.

    Ik speel amper, maar als ik speel, merk ik wel dat m'n team echt top is. SIF Lozano op CAM is echt een geweldige supersub.

    41212 (2)
    Son - Rashford
    SIF Lozano
    Dembele - Mkhitaryan
    Bakayoko
    Alba - Azpilicueta - Bailly - Valencia
    De Gea

    Statistieken:
    Son: 136 gespeeld, 138 goals, 90 assists
    Rashford: 165 gespeeld, 154 goals, 133 assists
    SIF Lozano: 18 gespeeld, 21 goals, 5 assists
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Toch knap als je weinig speelt dat je je überhaupt plaatst voor de weekend league.
    Maar goed 18winst partijen moet nu toch te doen zijn voor jou
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Pfff, nog maar 1 samenstelling (beoordeling 88) verwijderd van Prime Ronaldinho. Zal dus nog ongeveer 200k tekort komen dus hopen op wat geluk met het openen van de packs voor de SBC van Pires. :D

    Heeft me vrijwel m'n hele club gekost, maar het is het waard.. hoop ik.
    M'n team bestaat nu dus eigenlijk alleen nog uit mijn untradeables:
    Mane POTM, Prime Del Piero, TOTGS Casemiro, IF Vrsjalko, FUTMAS Meunier

    Gelukkig is alles redelijk cheap dus heb zo weer een fatsoenlijk team bij elkaar..
     
    Bidle en AntraXxX vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina