Ik lees het al weer, er was duidelijk een gebrek aan een natuurlijke leider. Iemand die de groep op bepaalde momenten tot de orde kan roepen en waar, mede door zijn van nature aanwezige charisma, ook naar geluisterd wordt. De King of the Hill, het absolute Alfa mannetje, zo iemand die mensen blindelings vertrouwen en waar men als het moet door voor het vuur zal gaan. Zo'n iemand was er dus gisteren helaas niet bij. Ik wil mij daarom excuseren door zonder berichtgeving vooraf niet aan de start te verschijnen, ik kreeg op een vrij laat tijdstip door dat er een oude bekende op de koffie wilde komen en moest daarvoor de nodige voorbereidingen treffen
.
Zonder gekheid, ben eerlijk gezegd blij dat ik er niet bij was. Zonder penalty's rijden is vragen om problemen, dat kon gewoon niet goed gaan. Zéker niet met een behoorlijk competatief groepje dat wij hebben.
Heren, laat dit een wijze les zijn voor de toekomst. Bij deze wens ik een ieder een hele fijne Kerst toe. Wees lief voor elkaar, maar vooral zuip en vreet je helemaal het leplazerus, want dat is waar Kerstmis in deze tijd voor staat. En probeer je niet zo te ergeren aan jullie schoonmoeders, mochten jullie die hebben. Mocht dat wel het geval zijn, is er altijd wel ergens een meubelboulevard open om naar toe te vluchten met vrouwlief. Heerlijk toch, die Kerstdagen.
Klik om te vergroten...