Deus Ex al gespeeld, vond die voorganger op de 360 heel goed maar deze belabberd slecht. Batman telltale lijkt me mwha.
Batman TellTale ga ik zeker spelen. Deus Ex heb ik al sinds launch op pc, maar nog steeds niet verder gespeeld dan de prologue.
Heb van Deus Ex alle main game en DLC trophies gehaald. Erg goede game idd. Maar niet beter dan Human Revolution ! Batman Telltale ook gespeeld. Dus voor mij zit er niks tussen. Verder wel een prima maand als het klopt.
Zijn inderdaad de games van januari, officiële bevestiging. Vind die The Telltale games altijd wel ontspannend voor tussendoor.
Mooi maandje, ook al heb ik Deus Ex al lang en breed uitgespeeld. Leuke Vita game, en de Batman Telltale maken het voor mij toch de moeite waard.
Prima maand. Batman TT geen geweldige recensies, maar het is Batman en gratis, dus leuk om te proberen. Deus Ex last gen was prima (niet uitgespeeld ivm HDD crash), en deze wilde ik sowieso al eens proberen.
Nieuw voor PlayStation Plus op 6 februari Knack (PS4) RiME (PS4) Spelunker HD (PS Mugen Souls Z (PS Exiles End (PS Vita) Grand Kingdom (PS Vita & PS4) Bonus StarBlood Arena (PS VR) Toch leuke games zo! Grand Kingdom lijkt me ook wel grappig @Zifnap @Killamonkey http://www.metacritic.com/game/playstation-vita/grand-kingdom
Nouja, ik verwachtte hem 3 jaar geleden al als PS+ game dus wat dat betreft meen ik het En het lijkt me ook wel een leuk spelletje.