In mijn optiek 3 zaken:
1:
Time trial; altijd volledig ideale omstandigheden....daar zit echt serieus verschil in. Timetrial doe ik alleen om het circuit een beetje te leren kennen met versnellingen.
2:
online versus offline: Verschil merkte ik al in PC1, alle weer/time settings hetzelfde maar dan voelde ik offline veel meer grip dan online, vandaar ook dat ik vanaf PC1, als ik een circuit ging oefenen, altijd een online lobby aanmaak.
3:
weather bugg of misschien wel gripp bugg: Dit is in mijn optiek niet hetzelfde als hierboven, als dit echt zo is, dat (random? of waarom jij dan 3 x, jij bent toch ook in en uit de lobby gegaan) mensen meer of minder grip in een online lobby ervaren, en dus ook bij fixed weather zoals gisteren, is er een serieuze opgave voor SMS. Wellicht als je een keer online bent even dezelfde instellingen als gisteravond proberen en dan kijken of je wel in 1 keer een snellere pace hebt. Toen ik achter je reed gisteren zag ik met name de achterkant van jouw auto snel uitbreken, daar had ik wel de eerste 2 rondes last van, maar als mijn achterbanden een beetje op temperatuur kwamen werd dat minder, maar kreeg ik weer meer onderstuur......
Laatst bewerkt: 28 dec 2017