Wat hoger mikken man, en je moet rekening houden met het corlioze effect. (heb ik van cod4 geleerd tijdens dat snipe level)
Onzin. Hij schiet met een bolt action.. Die heeft veel minder drop off in vergelijking met de semi auto. De kogel lijkt tussen borstkas en arm door te gaan ondanks dat de scope net boven het hoofd gemikt staat. Dit heeft niks met te laag te maken.
Als ik te laag schoot schoot ik in het hout. De kogel gaat dwars door d'r heen. Dus; www.pearl.nl www.hansanders.nl www.specsavers.nl
Volgens mij schiet je ook tussen het hoofd en de arm door (waar de character kijkt door de scope) dus voor een headshot zat je net te laag en voor lichaam te veel naar rechts.
Zou zomaar eens kunnen hoor. Merk echter wel vaker dat bepaalde shots dwars door iemand heen gaan Was ook niet de bedoeling om een headshot te schieten, kerel had geen shield meer. Werd voor het filmpje eraf geschoten waardoor hij een basis maakte.
Vertel dat even aan guilty, ik weet wel het verschil tussen drop omdat de kogel energie verliest en het coriolis effect. Deze afstand is ook te weinig om echt het coriolis effect te zien dan heb je het in het echt toch wel over 800m en meer.
In het kader van ... ik ga even "AFK"; Vlak hiervoor gaf @CrazY aan even de trap naar onze locatie te slopen. De eerste heeft nu denk een klein drolletje in z'n broek. Waren overigens een goede 30 seconde aan het zoeken "Ja! Ik res je, maakt niet uit dat je net gewoon kapot bent geschoten. Zo rol ik!"
Flinke brug gebouwd om de berg heen omdat het de andere kant op aardig druk was. Maar niet iedereen kan even goed springen