1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Wolfenstein II: The New Colossus

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Jullie moeten echt zijn facebook profiel opzoeken. Dat is helemaal goud.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zie wel een Peter Bijl die op hem lijkt, uit Rotterdam, maar kan niets bijzonders zien. Wat is er zo goud aan? Verdomme Arti, nu ben ik benieuwd. :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kom op, dit gaat wel erg ver, beetje ouwehoeren is prima maar je hoeft niet foto's van hem er op te knallen en alles.
     
    Bidle, Zifnap, KEN_123 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik ben zelf gister weer verder gegaan, echt elke cutscene bijna is om te smullen.
    De characters zijn juist het sterkste gedeelte van de game, heeft Peter per ongeluk Wolfenstein 2009 gespeeld?
    De gameplay is wel het nodige op aan te merken imo.
    Je bent in principe elke keer een brede gang door aan het komen met daartussen 2/3 officieren die een alarm kunnen laten afgaan.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hey jongens, ik vind dit echt niet oké! Peter doet zijn best om goede artikelen te schrijven voor onze website en is zeer actief als eindredacteur. Iedereen is welkom om een andere mening te posten en je kunt zelfs een gebruikerscijfer posten. Laat op die manier zien dat je het niet met hem eens bent. Discussie is alleen maar goed. Reviews zijn per definitie subjectief. Hij keek erg uit naar het spel, maar vond het erg tegenvallen en heeft dat onderbouwd. Als je het wel tof vond, prima! Have fun. Maar ga hier niet iemand zwart lopen maken of lopen bashen. Dat is echt onfatsoenlijk. Dus gelieve daar nu mee te kappen. Of Peter al dan niet wil reageren is zijn zaak.
     
    lwn, Zifnap, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hij kon toch in het begin een discussie aangaan? Overigens kon hij deze woorden ook zelf zeggen en dan was het wat mij betreft ook klaar, nu moet iemand anders optreden (wat ik ronduit zwak van hem vind) omdat hij zelf de discussie niet aan durft met het forum..

    Als je een review geeft verwacht dan ook een reactie vanuit het publiek.. dit gebeurt op zoveel game sites dat er interactie is met de schrijvers.
     
    Bidle, Zifnap, Yellow 13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Een reactie mag ook best, dat zeg ik toch ook? Je kunt alleen wel fatsoenlijk met elkaar omgaan, hij heeft jullie niets aangedaan ofzo. We zijn hier allen vrijwilligers en proberen de site te vullen met leuke content. Ik zie zelf graag liever meer reacties bij artikelen, inclusief cijfers van users. Ik heb Peter overigens nu niet gesproken, hij zal vast op college zijn geweest. Ik kom ook net van mijn werk.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Sorry Sen, maar dit is toch wel een erg makkelijke reactie. Even los van de verwijzing naar Facebook (waar jij nu je gehele post aan lijkt op te hangen is het toch niet meer dan logisch dat mensen zich afvragen hoe hij tot dit cijfer en de bijbehorende argumentatie komt, los van de genoemde punten in de review? Het staat haaks op vrijwel alle andere reviews en meningen, dus het lijkt me toch niet meer dan normaal dat hij hier even een reactie op kan geven. Dit kan natuurlijk onder het desbetreffende artikel, maar is een forum er juist niet voor om dit soort discussies te starten en je mening uiteen te zetten? De argumentatie aanvoeren dat wij dan maar een gebruikerscijfer moeten posten of dat je liever reacties onder de desbetreffende review ziet is in deze nogal de omgekeerde wereld, dit zorgt er namelijk nog altijd niet voor dat Peter reageert en dat is nu net waar het om draait. Vergeet niet dat de 'pesterijtjes' die er nu uit voort komen juist zijn omdat hij lijkt te weigeren om zijn review te onderbouwen, sterker nog, dat lijk jij nu voor hem te gaan doen.

    Het is overigens niet mijn bedoeling om eens lekker in het rond te gaan schoppen, maar als Peter hier gewoon een reactie geeft en er een nette discussie volgt over de inhoud van de game lijkt me dat juist een pluspunt voor de website en het forum.
     
    Bidle, Zifnap, Mallakai en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee, hij heeft ons absoluut niets aangedaan, maar het is toch juist leuk dat er mee interactie komt tusen een schrijver en de gebruikers van het forum? ik bedoel wij het publiek waar jullie je stukjes voor schrijven, als je als reviewer (ons posters) niet serieus neemt en niet de moeite vind om op te reageren (maar wel kijken, en ook dat uitzetten) dan heb ik zoiets van waar ben je mee bezig..

    Maar wat gaan de cijfers en de reacties veranderen aan het artikel, er wordt ook daar niet op gereageerd door Peter.. ik had een reactie achter gelaten (weliswaar erg bot) en mijn cijfer kenbaar gemaakt (Wat overigens ook wat overdreven is) ik verwacht hier zelf ook geen reactie meer op en ook niet meer op het forum.

    Ik ben me bewust van het feit dat niet alle reviewers hetzelfde zijn, jij komt (dacht ik ) ook weleens je review posten om de interactie een beetje aan te gaan met de posters, iets wat ik ook gemist heb bij Wolfenstein bijvoorbeeld..
     
    Bidle, Zifnap, Pyoonexk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Precies! Alleen daar heb je toch wel een reactie voor nodig :)
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat doe ik inderdaad wel eens. Het mag ook zeker ook op het forum hoor. Het gaat mij alleen om de toon. Ik vind het niet zo onschuldig en juist grof.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    [​IMG]
     
    allstyles vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit helpt @Reckuuza wel over zijn ex heen te komen zo te zien.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Doe normaal.. je vindt het zelf ook altijd verschrikkelijk als ze de spot met jou drijven, doe het dan zelf ook niet (het is niet eens grappig).
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Als je probeert lollig te zijn, doe het dan goed.
     
    Killamonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat vind ik omgekeerd ook wel eens inderdaad, dat het niet grappig is, maar het verschil met Recka is dat ik hier bijna niemand heb die me rugdekking geeft. Je hebt verder groot gelijk, maar onthoudt dan wel dat ik het de volgende keer ook wel eens fijn zou vinden om een stukje rugdekking in deze te krijgen. Ik ben ook niet de meest verkeerde persoon, dus bij deze mijn verontschuldigingen aan het adres van @Reckuuza . Zal er om denken, maar hoop dat dit dan ook duidelijk is zo. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2018
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eens met NLegendkiller en Mallakai. Zou juist leuk zijn als er eens interactie is tussen de frontpage en het forum. XBW lijkt echt gesplitst namelijk wat dat betreft. En ja, die foto van Facebook zou ik wel willen weghalen maar blijkbaar kan/mag ik mijn post niet aanpassen. Oh wacht, die is al door iemand verwijderd zie ik.
     
    Bidle en Mallakai vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Schatje toch. Ik back je hoor. Zelfs na dit.

    Kusje
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Hier snijdt het mes wel aan 2 kanten. Het is natuurlijk zijn zaak om te reageren of niet maar met deze keuze kiest hij om of geloofwaardig over te komen of niet. Door niet te reageren en zijn status weg te halen geeft hij zelf redenen om het te gebruiken.

    Je wilt graag discussie maar dat gaat niet al een redacteur doelbewust niet interact. Je vindt het grof dat hij getagd word maar ik vind het grof om iemand te negeren.

    Facebook erbij gebruiken gaat wel veel te ver.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vraag me af waarom mensen vallen over dat hele Facebook ding? Hij gebruikt z'n eigen naam als accountnaam en Facebook is een vrij platform waar hij openbaar foto's heeft geplaatst. Uit vrije wil. Dat hier dan een foto wordt geplaatst is toch niet grof? Of het de bedoeling is in een Wolfenstein topic is een tweede.
     
    Reckuuza, Servantes, Killamonkey en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina