Vond het altijd leuk om tussen de quests te doen zodat er wat meer afwisseling was. Vond het goed gemaakt maar idd geen super strategisch spel.
In "Blood & Wine" ben ik eerst alle nieuwe spelkaarten gaan verzamelen.. Vond op een gegeven moment het spelen van Gwent bijna leuker dan het slachten van monsters.. Alleen al die muziekjes tijdens zo'n potje, genieten!
How about a round o gwent? *Nods. Gisteren weer verder gegaan met nieuw game+ en wow gewoon. Game is zo mooi met de 4k patch. Deathmarch is vooral lastig met Ciri omdat ik geen overpowerede alchemy build met haar heb Dit gaat weer heel wat uurtjes kosten. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Tenslotte bevestigt Kicinski dat er geen The Witcher 4 komt. “We kunnen geen The Witcher 4 maken omdat dit van het begin af aan een trilogie was. Misschien maken we ooit nog een game in het Witcher universum, maar voor nu ligt onze focus op Cyberpunk en Gwent.”
Vanaf het eerste moment is wel waar, maar het wordt écht vet als je in Velen bent en de Bloody Baron quests kan doen. De questlines, de personages, de wereld; alles is zo mooi