HET WERKT NIEEEEHIEEEETTTT!!!! Wil geen verbinding met netwerk maken. Edit; Ok, zit er nu in, en damn, mooie game. Stemmen ook Japans dus dat is meteen prima. Ga eerst de tutorial doen, en dan zien we wel verder.
Stemmen Japans? De stemmen zijn toch ook met de Eng dub in de game te vinden? Ik trek die kinderstemmetjes in de Japanse versie niet goed. Die komen bij mij althans vooral niet over bij de krachtige agressiemomenten. Vermoedelijk omdat ik volledig met de ENG versie opgegroeid ben tig jaar geleden. Hopelijk is de keuze er nog dat iedereen op de manier naar keuze kan genieten. Ben vooral benieuwd of de chaos niet to-much is in de beta. Iets wat ik wel had bij de vorige testvriant (ik dacht ergens in september).
net even gespeeld en het ziet er wel heel.mooi uit maar voelt wel heel makkelijk allemaal aan en een beetje saai ofzo iedereen kan de dikste combos eruit gooien na half uurtje spelen, nee doe mij maar xenoverse
ja oke doe mij idd ook maar xenoverse ofzo met die gekke combos kom ik er ook niet helemaal uit en de gevechten duren ook te kort trouwens die lobby is ook kut met al die kutpoppetjes en connecten met een match is ook moeijlijk hopelijk is online wel beetje chill verder oke laaaaaaaaaaaaaaaters
Het is inderdaad easy to pick up, maar ik denk dat het met de tijd wel duidelijk wordt wie de goeie spelers zijn en welke niet. Alles valt te counteren dus button bashen gaat je niet helpen op lange termijn. Vind wel dat de autocombos te veel aanwezig zijn. Sowieso day one voor mij!
Inderdaad. Waardeloze lobby, en moest best lang wachten op een match. Tijdens die match best wel veel last van lag en speelde tegen een button basher pur sang. Omdat ik hard zuig in dit soort spellen ging ik er uiteindelijk nog af ook. Ben fan van de serie, maar denk niet dat ik deze ga aanschaffen.
Vind de makkelijke combo wel een verademing. Liever spelen op tactiek en tegenstander inschatten dan uren in practise mode om combos te leren.
Had leuker geweest als je gewoon met een vriend kon vechten, ik maak geen schijn van kans online en dan vind ik er al geen reet aan.
Ik heb na de training twee potjes gespeeld. De eerste verloor ik nipt, de rematch met gemak. Gast wist niet hoe snel ie de lobby moest verlaten haha
Ik mis training mode. Als ik met karakters wil spelen die niet in de tutorial zitten kan ik hun moves niet oefenen tegen een computer.
Ja vet. Weet alleen nog niet of ik met de engelse of aziatische dub ga spelen. Vind het allebei wat hebben. Serie heb ik toen met engelse dub gezien.