Metacritic - 91 Opencritic - 91 USGamer - 5/5 The Telegraph - 5/5 IGN - 9.5 Eurogamer - Essential Game Informer - 9.5 Destructoid - 9.0 Gadgets 360 9/10 GameSpot - 8.0 Monster Hunter Generations. It has succeeded, and this is likely the biggest and best that the franchise has ever been. It's not just the comparative depth of the narrative; it also boasts almost seamless integration between combat systems that were previously incomprehensible for amateurs. The Monster Hunter formula has definitely honed its claws, and all the above factors play their part in making Monster Hunter World a meaningful evolution for the series at large.
Ben benieuwd of de game ook tof is/blijft wanneer je het puur en alleen in je uppie speelt. De beta trouwens geprobeerd poosje geleden, en dat wist niet echt veel indruk op me te maken, maar goed, dat was puur en alleen het eerste monster, dus klein gebiedje, standaard-uitrusting, paadje volgen naar dat stomme beest, even hack&slash, en ik had monster stamppot.... Wellicht als het over een tijdje in de aanbieding is en de backlog is wat rustiger is (zat gisteren gewoon weer even MGS5 een paar uur te spelen, want ben daar pas halverwege mee), dat ik het dan eens opnieuw ga proberen. Moeten er uiteraard wel de Japanse stemmen in zitten. BTW, nu al 2 ongelooflijke toppers (Dragon Ball en MH), en we zitten pas in Januari van het jaar. 2018 gaat geweldig worden.
Ik heb het al gezien: dual blades voor mij. Misschien zweihander, of sword & board. Maar zeker die eerste. Zie ik het goed dat je jezelf daarmee tegen muren kunt afzetten in een sprong?
Keuze tussen DBZ of MH... deze dus. EDIT: Maar het zijn allebei stoere games. Dus misschien wel een duo aankoop. Lang niet meer gedaan.
Voor deze die hem gaan halen vandaag... hoe laat zijn jullie online? En met hoeveel man kan je in een team? Denk dat ik 'm uit mijn werk even oppik Fucking weird... kan de game niet bestellen uit de store want er staat nergens een koop knop op de app.. dacht dan kan het alwast downloaden en kan ik beginnen als ik fhuis ben... Bummer.. wat kost de game in de store?
Ik speel hem op de Xbox. Ook "leuk" dat je op de X kunt kiezen voor: - Reso bump - Framrate bump (stabieler / focus) - Grafische bump
PS4 pro heeft dat ook Maar beste mensen die de game al hebben. Zit die irritante timer er nog in van 20 min per missie?