1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    [​IMG]

    Platforms
    PC / Xbox One / Playstation 4
    Ontwikkelaar
    Warhorse Studios
    Genre
    First-person RPG
    Releasedatum
    13 februari 2018 (XB1, PS4, PC)

    Officiële website (met veel info!)


    [​IMG]

    Het spel
    De game speelt zich af in het Europa van de vijftiende eeuw. Het is het jaar 1403 in Bohemen (het huidige Tsjechië), koning Karel is dood en zijn opvolger is zwak. De broer van de opvolger, Sigismund, ziet zijn kans en ontvoert de nieuwe koning. Hij valt het land binnen met zijn eigen leger waardoor de bevolking verdeeld raakt. De aristocratie weet niet aan welke kant het moet staan en een burgeroorlog is aanstaande...

    Kingdom Come: Deliverance is een first-person RPG in een volledige open wereld. Het spel is historisch correct. Dat wil zeggen; het land is nagemaakt zoals dat destijds was: kastelen, dorpen, kloosters en uitgestrekte landerijen en bossen (die werkelijk prachtig zijn, zie onderste video), maar ook met vele npc’s die hun dagelijks werkzaamheden uitvoeren. Je personage volgt een hoofdverhaal en daarnaast talloze side-quests, waarin de keuzes die hij maakt invloed hebben op het vervolg van de game. Keuzes die je maakt hebben ook invloed op het personage zelf. Zo kun je er voor kiezen een gepantserde ridder te worden of een sluwe dief. Je kunt je personage uitrusten met maar liefst zestien verschillende kledingstukken tegelijk. Ook het zwaardvechten is in detail uitgewerkt net als het gebruik van andere middeleeuwse wapens zoals pijl en boog. Daarnaast zijn er verschillende andere ‘skills’ die je kunt beoefenen en waarin je jezelf kunt trainen, zoals vissen, koken en stelen.


    De ontwikkelaar
    Warhorse Studios werd in 2011 opgericht. De eigenaar had als doel het maken van een historische RPG. In februari 2012 werd de game officieel aangekondigd, maar concrete interesse bij uitgevers ontbrak. Daarom werd een Kickstarter-campagne gestart, die na een maand meer dan €800.000,- boven het doelbedrag zat. Daarna hebben bijna 52.000 gamers zich achter Warhorse Studios geschaard, die samen goed zijn voor bijna €2.500.000,-.

    Kingdom Come: Deliverance zou eind vorig jaar verschijnen maar de PC-versie is uitgesteld tot de zomer van 2016. De versie voor de XB1 en PS4 verschijnt enkele maanden later. Een exacte releasedatum is nog niet bekend. Een Alpha-versie (die dus nog lang niet af is) is nu al te koop voor een bedrag vanaf $49,99. Video´s van deze versie staan op YouTube.



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    Kingdom Come: Deliverance – Rex, Familia et Ultio (trailer juni 2017):


    Trailer E3 2015:



    Developers Blog & kijkje in binnen Warhors Studios:


    Neebs Gaming playing Kingdom Come: Deliverance:
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2018
    ArtificialFaith, X-Junk en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Geen idee of hier enige belangstelling voor is op dit forum (zou toch wel moeten :+), maar na de tech-alpha is inmiddels ook de beta-versie van de game te downloaden. Het is nog een erg vroege versie, vol met bugs, foutjes, ontbrekende voice-acting en lip-syncing en meer wat nog niet 'af' is, maar de ontwikkeling is dan ook nog volop bezig. De beta is alleen voor PC en te downloaden van de officiële website. Koop je de beta, dan heb je daarmee automatisch toegang tot de volledige game op de releasedatum. De game zal waarschijnlijk eind dit jaar uitkomen voor zowel Xbox One, PS4 en PC. De exacte datum wordt op de E3 in juni bekendgemaakt.
    Ook de website is trouwens volledig vernieuwd.

    Ik ben, ondanks dat de beta nog vol met oneffenheden zit, al enkele maanden echt extreem gehyped voor deze realistische medieval open-world RPG!
    Voor de geïnteresseerden, de ontwikkelaar heeft een meerdelige developers blog op YouTube staan waarin de afgelopen jaren de ontwikkeling van de game in beeld is gebracht. Super vet en interessant!

    Trailer van de beta:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2016
    Saaslijer vindt dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Komende vrijdag meer info en ik denk een releasedatum :thumbs:

     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Sicke trailer wel.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vast en zeker release datum. Benieuwd naar de Xbox versie, nog niets van geweest.
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411


    Wat ziet dit er geweldig uit deze game. Excited as fuck!
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nog minder dan drie weken en deze game komt uit! Zijn hier echt zo weinig mensen geïnteresseerd in dit middeleeuws avontuur? De Collector's Edition is hier besteld en komt op 13 februari binnen (hopelijk) :)

    Deze gameplay-trailer is net vrijgegeven. Check het!
     
    heuft vindt dit leuk.
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Jaren geleden stond deze game hoog op mijn verlanglijst, nu kijk ik echter niet meer zo bijzonder naar uit. Waarschijnlijk momenteel ook niet echt zin in dit soort gameplay...
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind het er wel vet uitzien, maar ook waarschijnlijk een tijdrovende game...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Te vaak uitgesteld. Waarschijnlijk een zwakke game gameplay technisch.

    :+
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Eén keer uitgesteld toch? Gameplay lijkt mij juist wel gevarieerd :)

    Dit is denk ik inderdaad niet een game voor iedereen. Het moet je wel liggen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Mijn eerste 2018 aankoop. Kan deze niet laten liggen. Op release.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dit filmpje is wellicht ook interessant...

     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Is het spel al in de winkels gespot???? Lijkt me wel een spel welke eerder te kopen valt.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nu eerst carnaval vieren en mocht er dan nog wat geld over zijn koop ik deze titel misschien toch direct. :D
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Reviews?
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ben ik ook benieuwd naar!
     
  19. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Morgenochtend even kijken in de winkels.......zou wel leuk zijn........
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Deze game heeft een day 1 patch van 23 gig.
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina