Ik speel op de xbox one x, en kan echt geen enkele online sessie vinden. Ook vind ik geen openstaande SOS berichten, en reageert er niemand op mijn flares etc. Dat is echt om te huilen, maar hopelijk wordt ea snel gepatched.
Het is ook een verslavend spelletje. Met enige twijfel gehaald, maar het is echt tof, niet alleen de monsters, maar ook alles erom heen. Heel het weekend met vast clubje gejaagd...heerlijk. (dan is de game sowieso op zijn best imo)
Na alle toffe youtube reviews en het enthousiasme hier; overstag! Update wordt nu gedownload, we gaan zo maar eens los
Het hele matchmaking systeem etc is nu offline gehaald op de xbox, ze zijn ermee bezig. Had allemaal niet nodig geweest als de beta beschikbaar was geweest voor beide consoles denk ik.
Heb je daarvoor een SOS flare voor nodig dan? Volgens mij moet het ook mogelijk zijn om vtv een groep op te zetten.
Geen idee wat vtv betekent, maar antwoord: je hebt inderdaad geen SOS nodig. Heb het weekend heel de tijd met een groepje van drie online gespeeld en weinig problemen ervaren.
Niet veel uit mijn lijst hebben dit spel. Mijn vaste vriendengroep heeft hem ook niet, dus ja. Dan heb je wel zo'n soort matchmaking nodig ja
Ik hoop de mijne morgen binnen te hebben voor de X1 Jullie kunnen me altijd toevoegen GT Xandorra Verstuurd met Tapatalk
vtv=van te voren denk ik Sommige dingen zijn wel omslachtig als je bijvoorbeeld een expedition wilt doen moet je eerst een quest halen met je squad. Daarna wordt je pas in expedition gedropped
Ik ben sinds gisteren begonnen. Als je iemand nodig hebt, kan je mij gewoon inviten. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
We hebben het ook wel over Anjanath. Ik kwam hem tijdens een random expeditie weer eens tegen en dacht me goed verstopt te hebben, maar hij zag me blijkbaar en beet me in 1x de moeder
Wacht even, je kunt dus niet op voorhand een groep opzetten in een soort lobby? Of mensen buiten het spel (met een code begrijp ik) uitnodigen in een sessie? Dat komt niet overeen wat ik in reviews gezien/gelezen heb...