Ja hoor op sommige momenten iets pitter, maar verders een hele leuke ervaring en ook leuk om alleen te spelen.
Waarom hebben al die fucking Japanse games zulke verrotte matchmaking. Dragon Ball, Monster hunter, Dark souls, Bloodborne etc etc. Allemaal omslachtige kut manieren om vrienden te joinen
Argh, keuzestress, in welk wapen ga ik me verdiepen. Ik begrijp de helft nog niet dus dat scheelt alvast met kiezen hahahaha
Ik snap niet helemaal hoe je tot die conclusie komt? Ik zeg juist dat ik dat wél heb gedaan. En ik speel gewoon op Xbox, dus daar werkt het ook gewoon in tegenstelling tot wat hierboven wordt beweerd. Het is de public matchmaking die niet werkt.
Ik zie het al , ipv "geen" las ik "een". Eén letter met een groot verschil. Vond het al zo raar. Interessante informatie:
Japanse game? Vaak creatief hoogstaand, maar met technische tekortkomingen. Bij MH valt het nog mee, behalve het online component (hiervoor moet je zelfs nog een code invullen?).
Hard werken Gear upgraden Weakness uitvinden Move bestuderen 1x slaan dodge totdat je uitvind hoe je vaker kan raken. Geduld. Good luck hunter!
Thanx!! Wilde net een beest vangen maar een stond een rood kruis door mijn shocktrap.. weet je waarom?
Had ik net ook toen ik een Barroth wilde capturen. Dan is de ondergrond waarschijnlijk niet geschikt om de val neer te kunnen leggen ( ik stond toen in de blubber).
Die "twee happen en je bent dood" T-rex? Maar inderdaad, qua camera, doe ik het verkeerd of is de lock-on functie niet heel secuur? Ik vind tot nu toe de hamer wel een erg prettig wapen. Die dual blades zijn ook tof, maar voelen wat simpeltjes... Maar die twee switchblades, daar word ik helemaal krankjorum van
Oke Thanx.. Zo nog eens proberen dan Ja lock on is wonky vind ik. Ook vind ik het irri dat je geen animatie kan annuleren. Soms sla ik volledig naast het beest en dan maakt mijn car doodleuk zijn combo af terwijl dat beest weer iets verder weg is of mij weer klappen geeft.. Druk alle knoppen maar kan het niet annuleren
Wordt voor mij nu in een rap tempo pittiger zeg. Moet eerst maar weer verzamelen om verschillende armor setjes op max upgrade te hebben. Was bezig in Rotten cave maar damn dat valt niet mee.
Heb nu Tobi armor aangedaan. Tot nu toe valt alles buiten die draken wel mee. Alleen nog geen idee wanneer ik het beste kan gaan farmen. Tot over mijn oren vol met investigations. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ja heb ook een hele waslijst aan investigations open staan nog. Er is zoveel te doen en ben volgens mij over 200 uur nog niet klaar lol. Maar goed kan wel kloppen Monster Hunter Tri heb ik toen ook dik 140 uur gespeeld.